Gå til innhold

Hvorfor tester mange av dere så tidlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at mange begynner å teste nesten en uke før dere venter mensen. Blir det ikke mange bortkastede tester? Veldig mange produserer ikke nok hcg før IKM til å få positiv test uansett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok for spenningens skyld! Mankan jo teste opp til 4 dager før med noen tester! =)

Skrevet

Er dumt egentlig, jeg testet pga alle symptomene mine var heeel sikker på jeg var gravid.. Fikk positiv og ser du.. Men nå sitter jeg her og er livredd for kjemisk graviditet etter jeg fikk negtive også..

Skrevet

enkelt og greit svar på dette er: Fordi vi ønsker så j&$$#$ sterkt å bli gravide, og fordi noen vil vite det tidlgst mulig pga andre ting (feks medisinbruk og annet uhyre viktig) IKKE minst pga spenningens skyld!

Andre får kvalme etc lenge før TR og da er det naturlig å sjekke dette. Det er dyrt å teste lenge før TR, og kanskje litt naivt, men gjør det noe da liksom?

Jeg kommer ikke til å slutte å teste meg noen dager før :) Er bare i 1.pp da:)

Skrevet

Jeg tester tidlig fordi jeg er nyskjerrig, spent og ikke klarer å vente. Enkelt og greit hehehe =)

Skulle ller helst vist svaret i går :o)

Skrevet

Hei.

Titter innom fra 2.trimester. Smiler når jeg leser dette. Jeg var testoman og elsket spenningen, må innrømme å savne det litt innimellom. Brukte mye penger på tester... Den mnd jeg ikke hadde noen symptomer og egentlig hadde pause i prøvingen tok jeg en test 4 dager før ikm på ettermiddagen som overaskende viste sterk positiv..

Er innom å titter på bligravid ganske ofte, synes det er et utrolig hyggelig sted med mange koselige jenter.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...