Gå til innhold

Idag slutter jeg og roeyke, du ogsaa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Naa har jeg bestemt meg for aa slutte og roeyke. Idag er jeg 7+4 uker paa vei, og frem til naa har jeg allerede sluttet mange ganger, men hver gang finner jeg en dum unnskyldning for aa ta en ny roeyk.... Jeg er dritt lei og har skuffet meg selv saa mange ganger, men naa har jeg bestemt meg. Og det er derfor jeg skriver dette innlegget, for aa fortelle hele verden at jeg har sluttet!

Forrie gang jeg gikk gravid slutter jeg tre dager etter at testen viste positiv, og naa er det to en halv uker siden jeg fant ut (!!!!). Jeg vil virkelig klare det, saa har akkurat googlet roeyking og graviditet...og det er de forferdelig (mulige) utfallene som spontanabort, fosterdoed, misdannelser og krybbedoed som vil vaere min motivasjon! Jeg gjoer det ikke bare for meg og min egen del, men aller mest for den lille som ligger i magen min og fortjener alt det beste i hele verden, og ikke minst de beste forutsetningene naar han eller hun kommer til verden.

Jeg beklager om dette innlegge virker stoetende paa noen, det er ikke hensikten. Jeg trenger all motivasjon jeg kan faa, saa dette er min maate aa gjoere det paa, og hver gang jeg trenger det kan jeg gaa til denne siden og se hva jeg selv har skrevet!

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

legg vekk pengene du egentlig bruker på røyk hver dag i ett stort glass

så kan du lettere se hva du sparer...

motivere motivere :-)

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...