RockBaby Skrevet 15. august 2010 #1 Skrevet 15. august 2010 Samboeren min er like nyskjerrig som meg, og ettersom dette er vår først baby er det mye vi lurer på... Er det "vanlig" at far er med på kontrollene?
Mamma til tre? Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 ¨Tror ikke det er så vanlig. Min mann var med på alle kontrollene sist også på helsestasjonen etter barnet ble født. Jeg syntes det var kjempe fint at far var med på kontrollene:) Ikke bry dere om hva som er vanlig gjør det som passer for dere.
<3 qleopatrice <3 Skrevet 16. august 2010 #3 Skrevet 16. august 2010 Minn mann skal være med på når vi hører hjerteslag og når vi skal på ultralyd. Ellers tror jeg ikke han skal være med. Men har han fri og jeg skal på kontroll så drar jeg han med. De er jo nysjerrige de også som oss ;=)
Mia29 Skrevet 16. august 2010 #4 Skrevet 16. august 2010 Mannen min var med på noen sist svangerskap. Mest i starten og ultralyd og slikt. Det blir jo litt etter hva som passer. Tror det er ganske normalt. De fleste jeg kjenner har hatt med mannen innimellom eller hele tiden. Denne gangen blir han kanskje litt sjeldnere med. Er mere som skal gå rundt når man har et bern i huset fra før. Men han blir nok med på ultralyd og kanskje en gang ekstra.
RockBaby Skrevet 16. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2010 Fint å høre at andre også har tatt med far. Han har jo veldig lyst å være med på iallfall noen av dem, og jeg føler det blir feil å ekskludere ham fra dette bare fordi det evt. ikke er "vanlig". Jeg er jo bare glad for at han vil delta så mye og forhåpentligvis vil han få mer innsikt i hvordan det er å være gravid. Kanskje ikke hormonutbruddene virker så skremmende lenger heller... hehe :0)
Tira Skrevet 16. august 2010 #6 Skrevet 16. august 2010 Er vår første også og tror ikke ti ville hester kan holde min samboer unna (ikke for det at jeg hadde villet det heller), så han blir nok med uansett hva det gjelder ja.
Tira Skrevet 16. august 2010 #7 Skrevet 16. august 2010 Er vår første også og tror ikke ti ville hester kan holde min samboer unna (ikke for det at jeg hadde villet det heller), så han blir nok med uansett hva det gjelder ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå