Siena76 Skrevet 15. august 2010 #1 Skrevet 15. august 2010 Kvar går de for å handla mammatøy/ammetøy?? Her ute i distriktet er det null utvalg, så me må til byen for å handla. Blir utruleg glad for tips om butikkar, evt adresser, der det er mulig å finna noko å ha på seg. Takk for all hjelp!
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 15. august 2010 #2 Skrevet 15. august 2010 Du har Mor & barn, babyshop og polern o pyret iallefall M og B ligger i kong oscars gate, p o p på xhibition og babyshop under smørsbroen
Oppnedx2 Skrevet 15. august 2010 #3 Skrevet 15. august 2010 Ikke har jeg handlet ammetøy å slikt enda,og ikke spesielt mye mammaklær, Så eneste jeg vet om er Hm sin mamma-avdeling. ikke at den er så mye å skryte av heller :/ så denne hiver jeg meg på!
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 15. august 2010 #4 Skrevet 15. august 2010 Så er det lindex på bystasjonen....og hm på både galleriet og berstahuset
Siena76 Skrevet 16. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2010 Heihei!! Tusen takk! Godt å vita at det finst håp!
Frk Marge Skrevet 16. august 2010 #6 Skrevet 16. august 2010 Av H&M avdelingene er det desidert den på Lagunen som har best utvalg av de jeg har vært i Er ikke sikker på hvordan det har blitt på galleriet nå etter ombyggingen, men den i Standgt er håpløst dårlig på mammaklær
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå