Venterpå<3 Gravid=) Skrevet 15. august 2010 #1 Skrevet 15. august 2010 Hei alle prøvere=) Etter snart et år med litt fram og tilbake og litt ta det som det kommer holdning, ser det ut som om oktober er mnd vi virkelig prøver oss på en liten spire for første gang =) El.testene er alt kjøpt inn. Å anbefaler alle som har Iphone og laste ned en app som holder stur på dagene med El.. Veldig spennende, ikke fullt så skremmende tanke nå som for et år siden! Hehe.. Lykke til alle sammen=)
~ Kali ~ Skrevet 15. august 2010 #2 Skrevet 15. august 2010 Vi har egentlig alt startet, men etter mye snakking så har vi funnet ut at vi skal heller ta det som det kommer, og ikke prøve så hardt pga en del ting som må falle i orden. Har så veldig lyst på en liten til, men har nesten gitt opp håpet litt nå hvorfor må alt være så vanskelig..?:/ huff.. Men lykke til til deg og din kjære Håper dere treffer og får en liten spire i oktober og at jeg og min kjære ikke kommer så veldig lenge etter
Ginger-mor Skrevet 15. august 2010 #3 Skrevet 15. august 2010 Vi tenker å begynne i oktober:) Foreløpig sitter spiralen godt på plass, men har alt bestilt legetime for å ta den ut. Hva er grunnen til at dere venter litt? Og har dere barn fra før?
Ginger-mor Skrevet 15. august 2010 #4 Skrevet 15. august 2010 Takk for app-tipset, forresten! Skal prøves ut!
Venterpå<3 Gravid=) Skrevet 15. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2010 Vi har ingen barn fra før av, så er vel på tide snart.. Alltid sagt at jeg vil være ung mor.Hehe.. Grunnen til at vi venter er skolestart, så rekker å bli ferdig med skolen lenge før en eventuell termin i juli/august. Å syns juli/august høres ut som den perfekte mnd å føde i, med tanke på barnehage, nyte en sommer med en bulende mage med goood grunn;) Hehe.. Bare hygglig med tips, den er genial.. Kan finne ut navnet om du ikke finner den=) Takk for lykkeønskninger også=) Samme til dere=)
Ginger-mor Skrevet 15. august 2010 #6 Skrevet 15. august 2010 Gi meg gjerne navnet! Jeg klarer sikkert å lete meg blind, jeg!
Venterpå<3 Gravid=) Skrevet 15. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 15. august 2010 Lene89 - prinsesse06+1pp: Ja det er ikke lett.. Etter et år uten prev er det himla rart ingen spire sitter.. Men har ungått litt de dagene det har vært El vet jeg.. Hehe.. Men ta det som det kommer, ser jo flere her inne som har opplevd at det har funket best.. Å mitt motto er at alt ordner seg, man kan komme langt på rå viljestyrke og tro på seg selv =)
Venterpå<3 Gravid=) Skrevet 15. august 2010 Forfatter #8 Skrevet 15. august 2010 Ja, det er vel ikke rent få app`s.. Hehe.. Den heter FMC så vidt jeg kan se=)
~ Kali ~ Skrevet 15. august 2010 #9 Skrevet 15. august 2010 Jeg sluttet på prev i juni, men tror det tar litt tid før det sitter en spire her, så gir vel oss litt tid til å få orden på sakene håper jeg..hehe.. Sitter å leser side opp og side ned for å finne ut hvilken krav jeg har på det ene og det andre..er ikke lett .. Lykke til alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå