Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om man kan ta med vognbagen inn i flyet? Den er jo større enn det håndbagasje kan være. Har tenkt å sende vogna i prampack, men får ikke plass til vognbagen i prampacken..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri gjort det selv eller sett andre gjøre det.Du kan jo kontakte flyselskapet og høre med dem.Går nok greit å sende bagen i de vanlige posene. Har hatt to skader på vogn på fly, og det er i begge tilfeller hjula som ble ødelagt. Har kjøpt meg prampack jeg også nå .

Greide ikke få bagen på simovogna nedi jeg heller.Jeg tok ut bagen og brukte madrassen på vognbagen i sportsvogndelen. Ble nesten som en bag med vogntrekket. Fungerte veldig fint.

God tur :-)

Skrevet

Råder deg til å ringe flyselskapet å høre. Visst flyet er ganske fult, så er de ganske striks på håndbagasjeregelene. Men visst det er halvfult så går det sikkert bare fint :)

Men prampack reklamerer jo for at man får plass til alle vogner uansett størrelse, så visst du ikke får plass til vogna di, så burde du klage på den.

Skrevet

Samboern min greide å pakke simovogna med bagen. Jeg fikk det ikke til og skulle reise alene med baby på 3 mnd.Måtte pakke den alene når jeg skulle hjem.( Er ikke plagsomt praktisk av meg heller da.)

Skrevet

Takk for svar! Får ringe og høre. Tror jeg gjør et nytt forsøk på å pakke vogna også.. Det er en ny kombivogn, Gesslein. Den er jo ikke spesielt stor, så stusser også over at jeg ikke får bagen nedi, når Prampack liksom skal passe til alle vogner.

Skrevet

Jeg har en Emmaljunga Edge Duo som jeg greide å pakke i en Prampack. Jeg tok av julene på vognen så funket det helt fint. Tviler på at du får ta med deg baggen til vognen inn på flyet, den er jo veldig stor og kommer til å ta opp hele hyllen over sete om den går inn. Du får jo den ikke forran deg så.

Skrevet

Nå har jeg strevd og banna til jeg greide å få alt inni. Tok av framhjulen og skviset alt sammen på et vis. Det går så vidt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...