★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 15. august 2010 #1 Skrevet 15. august 2010 litt engstelig pga noe høyt bt hin dagen(fin urin) men idag har det vært lite fart i han inni der i forhold til ellers og det vanlige mønsteret hans....blir de litt lat i varmen de også?bekymret kjenner jeg..kjenner liv men ikke i den grad som andre dager...jeg har drukket mye og vært flink å kjøle meg ned og hatt kaldt vått håndkle på magen i solen osv...
Gjest Skrevet 15. august 2010 #2 Skrevet 15. august 2010 har lurt på akkuratt det samme, så bare dytter den her opp til toppen... Lurte rett å slett litt på om knøttet snudde seg fra lyset og ble liggende å sparke innover så jeg ikke kjente liv, eller om de blir late i varmen som du sier...
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 15. august 2010 #3 Skrevet 15. august 2010 Kan ikke svare noe på dette, men i denne varmen og sola så holder jeg meg i skyggen. For det første orker jeg ikke å sole meg i denne varmen og for det andre så rådet Jordmor meg å ikke få steikende sol på magen, da det blir varmere for ungen også. Var det hun sa til meg i hvertfall.
fanteputt Skrevet 15. august 2010 #4 Skrevet 15. august 2010 her blir nurket rolig når det er varmt. Begynner for fullt igjen når temperaturen synker.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 15. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2010 har ikke hatt stekende sol på magen men sittet med vått kaldt håndkle over magen hele tiden noe som også gjør at jeg iu det store og hele ikke blirt overopphetet;) eller nevneverdig svett for de del..... takker for svar....
Oppnedx2 Skrevet 15. august 2010 #6 Skrevet 15. august 2010 Dette lurer jeg også på... Har kjent mye mindre liv de siste to dagene, men jeg kjenner jo henne i ny og ne, romstrering osv. Men ikke den vanlige aktiviteteten som gjør at hele magen hopper opp-ned-høyre-venstre.
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 15. august 2010 #7 Skrevet 15. august 2010 Vet ikke om det er varmen eller plassmangel som gjør det, men vesla har gått helt bort fra sitt vanlige aktivitetsmønster... Jeg kjenner at hun er der ved at hun dunker eller flytter på en fot osv, men har ikke vært i nærheten av den aktiviteten hun vanligvis har. Det har vært sånn de siste 4 dagene. Så lenge jeg kjenner liv så er jeg lettet. MEN jeg har hatt tanken om "tenk om det er noe galt og hun ikke får til seg den næringen hun trenger, og hun derfor er slapp.. Morkakesvikt ol." Blir jo litt tussete når ting viker fra "normalen". Jeg sitter heller ikke i varmen el direkte sol.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 15. august 2010 #8 Skrevet 15. august 2010 så "rart" men også godt å høre at andre har det likt som meg.. har kjent mindre liv de siste dagene, men kjenner jo liv flere ganger til dagen, så føler jo det er greit.. men man blir litt bekymret når man ikke kjenne rigjen mønsteret.. før våknet hun alltd når jeg våknet, de siste dagene har det vært null liv på morningen.. og mindre ellers.. men varierer litt fra dag til dag.. kan kanksje være varmen ja, ikke tenkt på det jeg.. hvor langt er dere på vei da? jeg er snart 34 uker
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 15. august 2010 Forfatter #9 Skrevet 15. august 2010 jeg er 29 uker i morgen:)
Oppnedx2 Skrevet 15. august 2010 #11 Skrevet 15. august 2010 28+4 her! morgen aktiviteten har avtatt her også, men er helst den på kveldsstid som jeg stiller spørsmålstegn mot. Jeg er vant til å ikke få sovne pga aktiviteten, nå er det så vidt jeg kjenner at hun bare flytter seg litt i ny og ne. Ikke sitter jeg i direkte sollys heller, men, det kan vel være så mangt! Prøver å ikke gjøre meg selv gal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå