Gå til innhold

Noen som fikk symptomer veldig tidlig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

I forrige svangerskap hadde jeg ingen symptomer da jeg testet positivt i uke 4 + 4. Kvalmen og stikninger kom i uke 5-6. Denne gangen derimot har jeg vært kvalm og kjent stikninger helt siden uke 3 + 2. Testet positivt i uke 3+5. VELDIG positvit i motsetning til første test i første svangerskap! Men det kan vel kanskje være så stor forskjell...hehe:) Bare lurer på om noen er i samme båt her?? :)

Lurer fryktelig på hvordan jeg i all verden skal klare å holde kjeft om dette i 8 uker til....hvertfall hvis denne kvalmen ikke gir seg...hehe!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med tulle 2 kjente jeg att jeg ble gravid =0) nesten samme gjorde jeg denne gang bare følte det på meg =0)

Hvorfor holde kjeft det er jo en fantastisk nyhet.

Skrevet

Jeg fortso at noe var utenom det vanlige da jeg var ca 3+5... Fikk rett og slett avsmak på sjokolade og det er het merkelig for meg å bli kvalm ved tanken på å spise det. Koblet det ikke før jeg bråvåkna omtrent nøyaktig på 4 uker og tenkte "jeg er gravid!". Testa positivt to ganger den dagen og siden to ganger til hos lege. Kvalme og tretthet meldte seg ikke så lenge etter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...