Gå til innhold

Dere som har byttet til bilstol nr 2..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken stol har dere? Og er dere fornøyde?

Vi må ha ny snart og jeg har ikke peiling på hva vi skal kjøpe.

Helst en som ikke tar altfor mye plass.

Vi har hatt Acta Graco Logico S nå, og den har vi vært veldig fornøyd med. Bortsett fra at det er altfor trangt å sitte i passasjersetet foran.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stol nr 2 tar plass, mye plass, mulig de finnes men jeg har ihvertfall ikke sett noen som ikke er store. jeg har kjøpt besafe izo combi x2 tror jeg det heter. kjempefornøyd! det ligger på topp i best i test

Skrevet

Vi har Britax Multi-tech og er fornøyd. Litt slingrete sideveis, men veldig stødig forover. Festes i beltet da vi ikke har isofix. Passer for lange barn. Men den tar mye plass ja! Så lenge du skal ha bakovervendt tar jo de fleste stoler litt plass pga støttebeinet.

Her brukes forresten ikke passasjersetet lenger, for poden vår misliker så sterkt å kjøre bil at han trenger minst en person i baksetet for at han skal holde ut...

Skrevet

Vi har også Britax multi tech, og er KJEMPE fornøyd. Vi har klart å stramme godt, og da er det ikke slingrete noen veie. Er montert bakovervendt. Det som jeg liker så godt med dette er at hode detter ikke framover når han sover:)

Vi har også et besafe i den andre bilen, men der henger han med hodet:( Derfor velger vi den bilen hvor han sitter best når vi vet han kommer til å sovne. Man plass tar disse setene.

Lykke til med valget:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...