netrom Skrevet 15. august 2010 #1 Skrevet 15. august 2010 Vi er to familier som drar neste år, starter planlegging nå. Fire voksne og fire barn, to på to år, fem og åtte. Hvor drar man, ser for meg at det er deilig med et basseng ved hotell som barna kan leike i. Første sydentur med barn
Gjest Skrevet 15. august 2010 #2 Skrevet 15. august 2010 Sunwing hoteller er perfekte med barn. Der har du alt du vil ha, veldig tilpasset ferie med barn. Det koster jo selvfølgelig litt ekstra. Sunwing har du jo overalt. Kreta/Hellas er nok rimeligere enn Spania...
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 15. august 2010 #3 Skrevet 15. august 2010 Jeg hadde gått for å leie et hus jeg da men. Med kanskje et basseng også? Finner mange fine hus på finn.no.
netrom Skrevet 15. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2010 på finn.no er alt til å stole på?
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 15. august 2010 #5 Skrevet 15. august 2010 Nei, har jeg sagt det? Man må jo være kritisk og sørge for å ha alt på plass selv. Finnes mange andre sider man kan leie hus også.
netrom Skrevet 15. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 15. august 2010 he he, setningen min blei litt feil. Lurte bare på om finn sjekka litt før de la ut ting der. Var mange fine der, mye gjennom novasol. Men de private var jo en god del billigere, søke på navn så finner man vel ut mye. Visst andre har klaget på de:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå