Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vil informere alle om en superflink dagmamma i Bærum som har leidge plasser. Jeg har min datter der og kan anbefale henne på det sterkeste Hun har innredet kjelleren sin som en barnehage med masse leker, har flott uteplass hvor barna koser seg og hun har en fantastisk omsorg for de. Hun har selv en voksen datter og en gutt som går på barneskolen. Barna elsker å leke med han når han kommer hjem. Jeg kunne ikke tenke meg å ha datteren min noe annet sted. Hun er nå 1,5 år. Det er så mye tryggere å begynne i litt små og trygge omgivelser, enn en stor barnehage når hun er så liten. Kari, som dagmammaen heter, har drevet som dagmamma i over 10 år. Annen hver uke skriver hun en rapport om hva de har gjort de siste 14 dagene. Når barna slutter hos henne, lager hun et kjempe fint album med tekst og masse bilder fra tiden hos henne. Hun er rett og slett den perekte dagmamma Vet at de fleste er skeptiske til dagmammaer de ikke kjenner noe til, men henne kan jeg gå 110% god for. Ring Kari hvis du vil at ditt barn skal ha ha an super tid sammen med andre barn i trygge omgivelser. Du treffer Kari på: 41045393. Ring gjerne meg også som en referanse: 95241411 (Camilla)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142201526-ledig-dagmamma-i-b%C3%A6rum/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...