Gjest Skrevet 15. august 2010 #1 Skrevet 15. august 2010 Jeg har ganske kraftige smerter i bekken/underliv uten å helt vite om det er bekkenløsning, gammelt keisersnittarr eller noe annet som gjør det. Men; de siste ukene har jeg merkelige opplvelser når jeg tisser. Det går fint en stund og så plutselig -ut av ingensteds - er det akkurat som om babyen sparker til i urinblæra eller noe og stopper hele strålen. Det skjer nesten hver gang. Og enda rarere er det at hun har ligget med hodet ned i ukesvis, så det er ingen armer eller bein på avveie som kan forårsake dette. Jeg skvetter jo til der jeg sitter (bokstavlig talt). Noen som har anelse om hva det er eller har opplevd det samme? (DER er et spørsmål jeg aldri trodde jeg skulle stille ...makan)
MizzaM Skrevet 15. august 2010 #2 Skrevet 15. august 2010 Vet akkurat hva du mener og jeg har trodd at det er hodet som stanger nedi der...? Eller;)?
Gjest Skrevet 15. august 2010 #3 Skrevet 15. august 2010 Hi hi, er det? Er en merkelig følelse uansett! Ikke vondt, men bare .... rart.
mammaløve Skrevet 15. august 2010 #4 Skrevet 15. august 2010 Oj, trodde aldri noen skulle skrive dette! Hadde det helt likt de siste to ukene før jeg fødte tror jeg? Hver gang jeg tisset (og det var ofte!) kjente jeg dette "kakket" eller "kneppet" som førte til at strålen stoppet. Jeg fikk satt den i gang igjen etterpå hver gang, men det føltes veldig merkelig. Akkurat som om småen "stanget" meg i blæra hver gang jeg gikk på do? Analyserte meg fram til at det måtte være hodet til babyen som "falt litt ned" når jeg tømte blæra?
mammaløve Skrevet 15. august 2010 #5 Skrevet 15. august 2010 Var forresten ikke smertefullt for meg heller, og dette var mitt første svangerskap.
Gjest Skrevet 15. august 2010 #6 Skrevet 15. august 2010 Ja, akkurat sånn det er!! Bra å høre at det er flere. Jeg er andregangs, og dette opplevde jeg aldri sist. Snodig fenomen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå