Riha Skrevet 15. august 2010 #1 Skrevet 15. august 2010 Hei. Har en begynnende bihulebetennelse som gjør skikkelig vondt. Driver å skyller og skyller og forsøker med litt paracet uten at det hjelper noe særlig. Vet noen om man kan gå på penicillin når man er gravid? er 30 uker på vei.
Izzie Skrevet 15. august 2010 #2 Skrevet 15. august 2010 Jeg fikk Apocillin av legen i 2. trimester mot ørebetennelse. Brukte den ikke da det gikk raskt over av seg selv. Men dette skulle visst være trygt for gravide i følge min lege.
ticalinda Skrevet 15. august 2010 #3 Skrevet 15. august 2010 Etter flere uker med bihulebetennelse som ikke gikk over, måtte jeg ty til apocillin da jeg var 4 mnd på vei. Kan brukes av gravide, og gikk helt fint det. Angret at jeg ventet så lenge....
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 15. august 2010 #4 Skrevet 15. august 2010 gått på pencillin og antibiotica kur som gravid ja...
Sunniv@ Skrevet 15. august 2010 #5 Skrevet 15. august 2010 u kan bruke det under svangerskap ja. Man må bruke det om man feks får UVI. Jeg har brukt Selexid de siste gangene jeg har hatt UVI. Funker helt fint.
Sunniv@ Skrevet 15. august 2010 #6 Skrevet 15. august 2010 Du kan bruke det under svangerskap ja. Man MÅ bruke det om man feks får UVI. Jeg har brukt Selexid de siste gangene jeg har hatt UVI. Funker helt fint.
Sunniv@ Skrevet 15. august 2010 #7 Skrevet 15. august 2010 Var ikke menigen å poste to ganger... Skulle rette skriveleifer, og trodde jeg fikk stoppet det første innlegget... :-P
Riha Skrevet 15. august 2010 Forfatter #8 Skrevet 15. august 2010 Takk for berolignede svar alle sammen. Nå har jeg stått opp etter å ha våknet etter en time i sengen, har skikkelig vondt og bare lengter etter noe skikkelig smertestillende som kan hjelpe.. Får ringe legen i morra tidlig å få penicillin i hvert fall, blir gal. Skal egentlig begynne på jobb i morra etter ferie, men tgror jeg må melde pass...
WPW Skrevet 16. august 2010 #9 Skrevet 16. august 2010 Jeg hadde bihulebetennelse for noen uker siden. Fikk Dalacin og ble sykemeldt i en uke. Jeg ventet for lenge med å kontakte lege, og var veldig skeptisk til paracet og nesespray. Det var fært! Verre enn å føde uten smertestillende... Så kom deg til lege med en gang og få en kur!! Det er visst verre å ha bihulebetennelse som gravid fordi man allerede er litt hoven..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå