Gå til innhold

2 dager igjenn til ks samtale :-)

ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ

Anbefalte innlegg

Gleder meg til og få det overstått :-)

Har ett ks planlagt for 3 år siden pga fødselsangst. Så regner med jeg får det denne gangen også, kan ikke si ja første gangen og nei andre på akkurat samme grunnlag .. men skal bli deilig og få det unnagjort :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142201171-2-dager-igjenn-til-ks-samtale/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde også KS pga angst første gang. Derfor trodde jeg også det skulle bli en smal sak denne ganga, men neida. det virker som de er blitt mer restriktive. Jeg måtte kjempe MYE mer denne ganga faktisk!! Det gikk til slutt men det var kun pga at min mann slo i bordet etter at vannet var gått og de sa at jeg nok måtte føde vanlig likevel.(Etter at jeg hadde blitt lovet muntlig å få KS) Brrrrrrrrr for en opplevelse, håper det går greit for deg?

såpass ja ,, legen min sa de ikke hadde lov og si nei til meg (kan ik si ja første gang og nei andre mente hun) pga regler og lover osv. Så hun var rimelig sikker på at jeg ikke måtte kjempe så hardt, men har samboeren min med meg uansett så får jeg håpe på det beste. Men får se hva han legen sier i morgen da, men merka jeg ble litt mer nervøs nå ja .. vilken sykehus var dette på ??

Skal på fredrikstad sykehus og vet at der er det gjenerellt ikke så vanskelig og få ks,i forhold til mange andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...