HF79 Skrevet 15. august 2010 #1 Skrevet 15. august 2010 Hei jenter. Har vært på ferie nede i bergen i vel 3 uker. Mye å gjøre så jeg har ikke hatt tid til å være her inne noe særlig. Jeg er no i uke 14+1. Og har fortalt familie og venner om denne gleden der nede i ferien. Det var velig morsomt og kjekt.Så no ser vi fremover og har begynt å se etter barnevogner på finn og slikt. Er jo kjekt å se hva muligheter man har. Er no tilbake i nord- trønderlag og samboeren er klar for et nytt skole år. Så får vi se hva jeg skal finne på, blir nok sikkert mye pleie og gode ting for meg og den lille . OM det er noen av dere som bor på frosta, i Åsen, Levanger eller Stjørdal. Kunne jeg tenke meg å bli kjent med dere. Kan bli koslig å ha noen i nærheten å dele disse stundene med og muligheten for å møtes mangen ganger på cafeer og slikt.;). Håper det er mange inntereserte
gotchi87 Skrevet 15. august 2010 #2 Skrevet 15. august 2010 Gratulerer! Hvor gammel er du? 1.gangs? Jeg er også 14+1 idag med termin 14.februar Nr 2 her. Bor i Levanger-området og er snart 23 år! Hus, mann, bil og barn
Gjest Skrevet 15. august 2010 #3 Skrevet 15. august 2010 Jeg bor i Stjørdal Er 27 år, bor sammen med min forlovede og venter våres første i januar
HF79 Skrevet 15. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2010 hey, jeg er 30 blir 31 i oktober. Dette er vårt første barn. Så dette blir spennande. Jeg er ikke i job fortiden og kjenner da heller ikke mye folk her oppe, kun litt av de samboeren går på skule med. Så da håpte jeg å bli kjent med noen her i samme situasjon;);). Kansje vi en dag kan ta en kopp med noe varmt sammen en dag. (drikker ikke kaffe). hehehe. Ikke så vosen enda.
Littlelady81 Skrevet 15. august 2010 #5 Skrevet 15. august 2010 Stjørdal her også:-) 29 år, gift, datter (6 år) Uke 15+4 her:-)
HF79 Skrevet 19. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 19. august 2010 Hei hei. Blir nok stjørdaling av meg og snart. Blir for langt unna alt, her som vi bor no.Så det kan hende vi skal leie et hus i innherradsveien. Bedre blir det nok ikke. ehhe. Håper vi får leid den, såg på den i dag. SÅ ganske så bra ut. Så da blir det lettere å få gjort ting i sentrum og, kansje bli litt bedre kjent med dere. ;. Jeg holder dere oppdatert......................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå