Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ser det er flere som bruk å spør om tilbakemeldinger på det jeg gjør..så jeg har sammlet inn noen få av de utrolig mange tilbakemeldingene jeg har både her inne og på mail..

Aurora og Kimby, dere fikk rett....:-))) Jeg ble gravid i august!!!! :-))))

14:19 15.08.2010

1 rosa og 4 blå! :-) ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

---------------------------------------------------------------------------

Vil anbefale Kimby

21:01 8.10.2007

Har fått rensa,og heala huset, heala minsteguten, og fått meg eit spennende spå.Blitt spådd tidligere av ho, og det er masse av det som har stemt.Så no vil eg eg vente i spenning å sjå det som ho no fekk opp på meg.Ho er så flink til å komme med konkrete, og greie svar, og utfyllende, har og fått kome med spørsmål etterpå også hos ho.

Så eg vil absolutt anbefale henne.

nattinatt

-----------------------------------------------------------------------------------------------

15:30 10.10.2007

DETTE VIL JEG OGSÅ SKRIVE UNDER PÅ,OG DERFOR SKRIVER JEG UNDER MED STORE BOKSTAVER..

JEG MENER KIMBY ER DEN MESTE SERIØSE OG TREFFSIKRE SOM ER PÅ DENNE SIDEN,OG HUN HAR HATT RETT I MYE SOM ANGÅR MEG.

STÅ PÅ KIMBY:) MAAAAANGE SOM ER FORNØYD MED DET DU GJØR FOR OSS:)

Baas¤15pp¤kom frem lille spire

------------------------------------------------------------------------------------------

10:23 11.10.2007

Skriver under på dette :-)

Har blitt spådd og masse har stemt ! Nå venter jeg i spenning på resten hehe:-)

Klem til deg Kimby XXX

Elastica

--------------------------------------------------------------------------

ANBEFALER KIMBY TIL SPÅING:-))

22:48 27.08.2006

Har netopp blitt spådd av KIMBY på mail,ig jeg må bare si at hun er utrolig dyktig!! Kan anbefales på det sterkeste!! Måtte bare si det:-))

chips

---------------------------------------------------------------

00:40 28.08.2006

jeg kan og anbefale henne på det varmste !

c_angel

----------------------------------------------------------------------

Jeg kan anbefale Kimby..

12:05 4.07.2006

Hei..

Jeg vil si til dere som er utolmodig og vil ha raskt og grundig svar kan jeg anbefale Kimby..Hun leste meg veldig grundig og fikk langt og utfyllende svar. Ble mye klokere etter dette og hvet ihvertfall hvilken vei i livet jeg skal gå..:-)

løvinne_75

----------------------------------------------------------------------------

KIMBY er kjempeflink....:)

23:18 20.11.2006

....Anbefaler henne på det sterkeste.. ;o) Hun gir veldig grundige og lange svar, og er treffsikker :o)

Er så spent om hun får rett ift. framtiden min... (jeg håper det.. ;) )

Klem.....

*mamma til to :-)*

----------------------------------------

MÅ SKRYTE AV KIMBY

20:40 2.10.2006

No har eg fått masse god hjelp av ho.Både med å bli spådd,og fått stilt spørsmål på nytt,og fått husrens.Har også fått vite om hjelperene mine.Gode og fyldige svar.Skikkelig spennende.Og fått ro i huset,og sover mykje bedre.Absolutt til å anbefale.NO må eg gjere ferdig oppgava mi.Kjem kanskje innpå seinere.Klem

nattinatt

-----------------------------------------------------------------

IMBY tilbake melding

16:58 10.09.2008

du spåde mg at jeg skulle bli gravid i september og det ble jeg...

Rose82

Annbefaler KIMBY til dere her inne =)=)

15:08 4.09.2006

Jeg sendte en mail til henne i går kveld og fikk et laaangt og utfyllende svar tilbake..nesten skremmende hvor rett hun hadde på ting som har skjedd....=)=)

Så jeg takker og bukker..betaler heller 350kr til henne..for jeg føler at det blir en del useriøst her inne etterhvert da det blir så mange som driver og spår....Sorry ikke vondt ment...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Klem

løvinne_75

-----------------------------------------------------------------

Hei. Kimby. du så riktig, ang

10:28 20.10.2007

nøkklene. ; )

mamma39

---------------------------------------------------------------------

Skryt til Kimby!!

20:26 6.06.2008

Kimby er helt fantastisk. overaskende bra svar tilbake fra henne!

Super imopnert.

Virklig og anbefale. Og svarer tilbake, viss du har flere spm. etter kanaliseringen!

Virkelig overasket over henne :):):)

EJsinMamma

--------------------------------------------------------------------------------------

ANBEFALER ALLE Å BLI SPÅDD AV KIMBY!HUN ER SÅÅÅ FLINK:)

20:11 27.09.2006

Anbefaler dere alle å bli spådd av KIMBY, hun er bare så flink!

Jeg har blitt spådd av henne mange ganger nå (via mail), og hun har så rett så rett i det hun spår! :)

Det er så utrolig, hun vet jo bare navnet mitt og fødselsdatoen min, og så ser hun så mye om meg som er riktig!

Jeg har blitt spådd, hun har fortalt meg om hjelperne mine, hun har analysert auraen min og hun hun har drevet ut noen "uvedkommende" fra huset mitt! :)

Tusen, tusen takk KIMBY! Du er en knupp:)

Stor klæm

beatek-t

................................................................

KIMBY hadde rett.....

10:47 30.06.2006

jeg har en gutt i magen. Var på ul idag, og der var det ingen tvil. De andre som har spådd meg mente jeg ventet en jente. Men da spørs det om KIMBY har rett i at det kommer en jente som nr. 3? Hadde igrunn bare tenkt å ha to vi, men......

:-)

2nj!

Kimby du er fantastisk!

17:01 22.08.2006

Jeg fant nøklene mine...

Bilen vår er sort og den stod i garasjen.Nøklene lå innerst i hanskerommet.

De vi deler hus med har rød bil. Så det stemte godt det du sa. Jeg har kun leita inne i huset så nå er jeg overlykkelig.

Tusen takk.

tvilling65

------------------------------------------------------

Har blitt spådd av KIMBY

07:44 2.06.2006

Angrer i allefall ikke på at jeg betalte 350 kr for det.

Jeg fikk god repons og utfyllende svar på spørsmål og oppfølgingsspørsmål. Føler hun leser stuasjonen godt, men noe må jeg selvfølgelig vente med å se om stemmer:-)

Tusen takk for hjelpen KIMBY!

hanpet

-----------------------------------------------------------------------------

Kjære Kimby:) Du spådde meg rett..

19:41 6.11.2008

jeg ble gravid nå i høst/vinter. Så er spent på om kjønnet du spådde er rett. Men ser du noe om hvordan dette sv.skapet blir(noe sykdom eller lignende) og om det vil gå bra(mistet i MA sist sjø)

Jeg 020172

han 270673 Og tusen takk:)

kjære lille

-------------------------------------------------------------

Si tter igjen her og er igjen dyktig imponert over KIMBY!

Dere som ikke har blitt lest av henne, MÅ bare prøve det!

Det kan blant annet gi deg nøkkelen til videreutvikling, gi deg svar på ting som du trenger for å gå videre i livet, gi deg pekepinn på hva som skjer i livet ditt som ikke er hensiktsmessig og formålstjenlig, trygge deg og la deg slippe unødvendig bruk av energi osv. Det kommer bare an på hvordan du velger å bruke den informasjonen hun kommer med, og hvor godt du selv klarer å bruke informasjonen hensiktsmessig!

I tillegg har hun renset huset vårt! Det hadde ikke vært levelig her uten at hun hadde gjort det! Sønnene mine så ånder overalt. Eldstemann var hyper, frustrert, engstelig, urolig om natta, hadde aøvnproblemer og var livredd for å være i huset. Yngstemann løp rundt og lekte med mennesker jeg ikke så! Etter flere runder har det roet seg i huset og vil klarer å sove nedre og ingen av barna ser mennesker overalt!

Hun har hittil vært 100% treffsikker på det hun har lest meg i!

I tillegg er hun grundig og utfyllende!

Måtte bare skrive noen ord, for det fortjener hun!!

Jeg kommer til å bruke henne flere ganger hvis behovet dukker opp! Jeg har blant annet fått bekreftet det jeg har trodd og sanset selv, og kan nå gå videre på det!

Takk KIMBY!

ekte30

------------------------------------------------------------

kimb y så godt og se dæ spå herinne ijen.du e virkeli så dykti,anbenfaler deg på det varmeste til alle :)

du har hadd så uendeli tret på meg,og hjulpet meg bla med ånder i huset og andre ting i livet mitt hvor jeg har folt jeg har stått fast.

ps.. nå er det forresten helt stillle på kjokkenet,

c_angel

------------------------------------------------------------

kimby , du hadde rett du...

du hadde rett når du sa at jeg ikke var gravid,enda jeg var ganske sikker på noe annet selv.Mensen kom tilogmed et par dager forsent, det i tilegg til ømme bryst,var jeg nesten sikkerpå at det var en spire der.men ser du noen spire i fremtiden da??har nå holdt på i 1.5 år..min dato er 230673 og gemalen 250468.

klem fra meg

foxie

Kimby e bare BEEEEEEEEEEST;)

takk i takk i takk

mail kommer etterhvert;)

♥Lena og Leon♥

.----------------------------------------------------------------------

Har fått mail fra kimby nå og ALT var riktig. Utrolig!!!!!!!!!!! Helt utrolig. Tusen takk for hjelpen!

dorull

-----------------------------------------------------------------------

Samme her,stemmer på en prikk. Gleder meg til å se om resten av spådommene kommer i oppfyllelse:)

Solrik

-----------------------------------------------

Dytter denne litt opp:) Jeg har også blitt spådd av Kimby,er til og anbefale:) ser ut så mye kan stemme:) takk takk kimby:)

kozegutt:) 06

Vil anbefale Kimby

Har fått rensa,og heala huset, heala minsteguten, og fått meg eit spennende spå.Blitt spådd tidligere av ho, og det er masse av det som har stemt.Så no vil eg eg vente i spenning å sjå det som ho no fekk opp på meg.Ho er så flink til å komme med konkrete, og greie svar, og utfyllende, har og fått kome med spørsmål etterpå også hos ho.

Så eg vil absolutt anbefale henne.

nattinatt

-------------------------------------------------------------------------

20:01 28.03.2008

Jeg vil gjerne si at hun er veldig flink. Og da jeg mottok energi sendingene fra henne var det like spennende hver gang når jeg skulle få mail, alt stemte jo...det var morsomt å lese hvordan hun opplevde, for det jobbet mest osv.. for det var der det jobbet hos meg også...

Og når man får mail først å ser hva hun skriver, så vet man jo hvertfall at det ikke er tull dette med opplevelser osv... så er veldig spennende.. det er som å ligge på gele og som å være gele...helt fantastisk avslappende...

Jeg anbefaller Healing til alle uansett! Det løsner opp her og der.. er så godt =D

soulandbody

----------------------------------------------------

Kimby hadde rett....

08:23 9.06.2007

Ho spådde at eg skulle bli gravid innen mai, og her sit eg med ein positiv test. Eg kan berre ikkje fatte det, etter nesten 3 år med prøving inkl 5 SA. Håper så inderlig at spiren min klarer å klore seg fast, og at me kan få ønske vårt siste skudd på stammen velkommen rundt 14.februar. Eg trur eg må ut å spasere ein tur for å la dette synke inn, eg er i sjokk tilstand...Ønsker alle dere andre prøverer lykke til, sender ut alt det babystøvet som eg har igjen¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

G.I.H

-------------------------------------------------

KIMBY-du hadde rett!!!!:-)

17:21 3.01.2007

Jeg sendte deg en mail på når du kunne se graviditet hos meg (var i min første pp) og du sa du så graviditet på meg nå. Du hadde helt rett! Jeg ble gravid på første forsøk!:-)

Tusen takk for at du kunne spå meg. Jeg anbefaler alle å sende en mail til Kimby(mot betaling selvfølgelig) så de kan få svar på spørmål man lurer på.

Du skrev også at jeg ville få et fint svangerskap-jeg håper virkelig du har rett. Det er jo sånn at man bruker de første 12 ukene på å være bekymret, men har en god følelse på at alt vil gå bra. Blir spennende å se om det blir jente, slik du sa.

Takk skal du ha! og godt nyttår!:-)

selma02

----------------------------------------------------------------------

Hei Kimby, du har hatt hlet rett til nå.....:)

14:13 6.02.2007

Du har spådd meg på mail før jul, du spådde at vi kom til og kjøpe en lys tomannsbolig rett etter jul i lite traffikert gate ikke så langt fra der vi bor nå, i går kjøpte vi den:) at vi ikke fikk flytte inn før utpå våren, får ikke flytte inn før 1.juli så nå håper jeg bare at resten stemmer også:) flink du er.... Ser du fremdeles 3 barn totalt og ny graviditet med gutt til høsten?? 200785 han 310881?

kozegutt:) 06

----------------------------------------------

OH MY GOD!!!!!KIMBY!!!!!EG FANT DEN!!!

21:42 25.11.2006

Å herre gud kimby:)!!!!!!

Skjelve som faen..sorry språket...eg fant gifteringen..tenkte igjennom det du såg og kom på at du beskreiv mitt soverom...gikk ned , ved siden av døra er der en nattbord ...eg bare løftet den og DER VAR GIFTERINGEN!!! eg heilt sjokkert eg no..du er bare utrolig flink.. det er en gave det, det du har:) tårene triller er av lettelse..skal ringe til mannen no og fortelle dette...

dette kommer eg aldri til å glemme!!

heilt utolig...

tusen tusen takk:)

simianne

-------------------------------------------------------------------

ble spåd av KIMBY .ble meget imponert.anbefaller henne på det sterkeste.

23:32 21.06.2006

hun tar 350 for å spå.hun drev og ut en mann jeg hadde i hus .og det ble ro med en gang.

mail henne på [email protected]

anonym.

--------------------------------------

Hei

Vil også bare si at jeg har nettopp blitt spådd av KIMBY (denne uken), fikk raskt svar og mer utfyllende enn jeg regnet med. Hun skrev ganske mye rundt det jeg lurte på....

Synes det er bra gjort av KIMBY og de andre som spår å bruke både tid og krefter på så mange...

Vil sende varme tanker for godt arbeid!!!

junijente

----------------------------------------------------------------------------------------------

En stor takk til kimby :)

01:57 25.07.2010

du er veldig flink :)

2 blå, 1 rosa og et lite +

-------------------------------------------------------------------------------------

Kimby!Du hadde rett... :-D

09:21 27.03.2008

Spurte om jeg var gravid nå, det er jeg ikke, fikk mensen igår!

Vi prøver ikke på ny baby nå, men alt kan j skje! Arti at du får opp gutt på sommern:o)

Skal si fra hva som skjer jeg:)

klem

¸.•°♡°•.¸*MiSsY*¸.•°♡°•.¸

---------------------------------------------------------------------------------------------

Tusen takk Kimby:-)

Åååå, nå ble jeg glad!!!!!!!Tårene triller her nå!!!

Tusen takk igjen!!!

Klem!!

allima

-------------------------------------------------------------------------------------------

anbefaler kimby

20:44 5.07.2010

ble spådd av kimby på mail hun beskrev meg å samboer å livet vårt så riktig at det var helt skremmende!!!!!! annbefales å prøve:):):):

Anonym

----------------------------------------------------

Kimby du traff blink:)

12:40 21.08.2006

Du spådde meg i april etter at jeg mistet i MA. Du så ny graviditet på meg i løpet av sommeren og jammen fikk du ikke rett!!!! Det betydde veldig mye for meg. Følte meg avslappet og stresset ikke i særlig grad. Følte at det ville skje i løpet av sommeren!! Jeg er nå i uke 6 og kjempe happy:) Du så da en jente på meg(har en nydelig gutt fra før) og at det denne gangen ville gå bra! Fremdeles samme syn???

lykkeliten april07

Fortsetter under...

Kimby - tilbakemelding!

18:52 23.02.2008

Har blitt spådd av flere i det siste og det er bare du som har sagt at vi venter en jente. Var på ul denne uken og jm sa jente. :):):)

anesam

-------------------------------------------------------------------

KIMBY er kjempeflink....:)

23:18 20.11.2006

....Anbefaler henne på det sterkeste.. ;o) Hun gir veldig grundige og lange svar, og er treffsikker :o)

Er så spent om hun får rett ift. framtiden min... (jeg håper det.. ;) )

Klem.....

*mamma til to :-)*

---------------------------------------------------------------------

ANBEFALER KIMBY TIL SPÅING:-))

22:48 27.08.2006

Har netopp blitt spådd av KIMBY på mail,ig jeg må bare si at hun er utrolig dyktig!! Kan anbefales på det sterkeste!! Måtte bare si det:-))

chips

Jeg kan anbefale Kimby..

12:05 4.07.2006

Hei..

Jeg vil si til dere som er utolmodig og vil ha raskt og grundig svar kan jeg anbefale Kimby..Hun leste meg veldig grundig og fikk langt og utfyllende svar. Ble mye klokere etter dette og hvet ihvertfall hvilken vei i livet jeg skal gå..:-)

løvinne_75

• 3 uker senere...

Annonse

Kan jo også slenge på at jeg og er veldig fornøyd med Kimby:)

Ble spådd, og ting hun sa stemte, hun sa også ting om samboer som stemte fryktelig godt!

Hun fant også hjelpere /skytsengler.

Har fått healing til både meg og samboer, og kunne kjenne når hun arbeidet:) Veldig spennende å se om det kan hjelpe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...