Dreasi:) Skrevet 15. august 2010 #1 Skrevet 15. august 2010 Hei! Har tatt digitale El tester fra CB denne mnd, eller det vil si prøvd å tatt... Det viste seg nemlig det at det var noe feil med den monitoren man skal sette testpinnene inn i. Når jeg satte inn testpinnen kom det en feil melding opp i displayet med en gang. Det var den feilmeldingen der det er bilde av testen og en bok, test tegnet blinket ikke. Har lest bruksanvisnigen ut og inn, mange ganger, og jeg gjør ikke noe feil. Derfor konkluderte jeg med at det var noe feil med hele greia... Men jeg brukte testpinnene alikevell:P Men så kommer spørsmålet mitt; Hvordan ser strekene ut på testpinnen ved positiv eller negativ test? På den første testen jeg tok var det to tydelige streker, men den fremste var svakere enn den andre. Så gikk det to dager der jeg bare skimtet den første streken, og dagen etter det var det to helt like streker, den fremste var nesten litt sterkere enn den andre. Idag var testen lik den første jeg tok. Hadde jeg eggløsning igår da? Eller er det umulig å lese av testene uten den digitale delen? Håper noen kan hjelpe:)
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 15. august 2010 #2 Skrevet 15. august 2010 Når de strekene var like sterke hadde du nok eggløsning innen 24-36 timer Går jo an å tyde strekene også bare litt mer tungvint, derfor det er en digital
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå