GoodFeeling Skrevet 15. august 2010 #1 Skrevet 15. august 2010 Først vil jeg bare gratulere dere !! jeg lurer på om jeg kan være gravid her jeg sitter... er nå en 15 dager over ikm og har bare fått negative og to svært svake tester til nå... jeg er kvalm hver dag,vekselvis løs/hard mage,tisser ofte syns jeg,oppblåst i nedre del av magen og av og til så får jeg sånn stølhet følelse i magen når jeg reiser meg fort eller springer ned en trapp.... er det noen av dere som har hatt det sånn som meg? og var dere garvide da? ))
<3 qleopatrice <3 Skrevet 15. august 2010 #2 Skrevet 15. august 2010 Jeg vil jo si at du har ganske mange typiske gravid tegn. Men hvilken test bruker du? Og tar du med morgenurin? For du bør prøve clearblue med ukeviser den slo ut på meg når en annen var negativ. ( jeg brukte faktisk ikke morgenurin) Lykke til med videre testing!
GoodFeeling Skrevet 15. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2010 den aller første testen jeg tok var cb+ og den viste svakt positivt....(tynn blå strek) den andre testen jeg tok var en billig strimmel og den viste blenda hvitt, så tok jeg en billig stav test og den viste ganske så svakt positivt ... så tok jeg en ny billig strimmel som viste blena hvitt igjen !! skjønner ingen ting.... skal ta en ny test om noen dager og da skal jeg bruke cb-digital tenkte jeg.... takk takk qleopatrice;O)
Mammamedmot Skrevet 15. august 2010 #4 Skrevet 15. august 2010 så lenge du har fått positiv, så må du jo ha hcg i urinen.Ganske sikker på at du er gravid. Kjøp den fra cb hvor det kommer frem skrift om du er gravid eller ikke. Den tok jeg og det fungerte bra. LYKKE TIL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå