Gjest JuniGull2010 Skrevet 15. august 2010 #1 Skrevet 15. august 2010 Jeg har vært småsvimmel de siste ukene.. På 6-ukerskontrollen ble både blodtrykket og blodprosenten målt og jordmor mente det kanskje kom av lite sammenhengende søvn. Nå ammer jeg hver 3.time om natta. Er det flere som har opplevd dette? Det er 8,5 uke siden fødsel nå.
desembergutt09 + ?? 31.1.12 Skrevet 15. august 2010 #2 Skrevet 15. august 2010 Jeg ammet hver andre time hle døgnet og hadde lav blodprosent i tillegg, så jeg var mye svimmel i begynnelsen... Det eneste som hjalp var å sove så mye jeg kunne på dagen. Jeg har også før graviditet og amming merket at jeg blir svimmel når det blir lite / forstyrret søvn som foreksempel jetleg. Legg deg og sov så ofte du kan når baby sover eller når det er andre som kan passe.
Gjest JuniGull2010 Skrevet 15. august 2010 #3 Skrevet 15. august 2010 Ja, jeg få vel legge meg og sove litt, istedenfor å sitte her... ;-) Takk for svar!
Pixie Power Skrevet 15. august 2010 #4 Skrevet 15. august 2010 Jeg blir også svimmel, og mener det er pga for lite søvn. Hadde lite jern mot slutten av graviditeten, men har fortsatt å ta tilskudd. Tror ikke det har så mye med jernet å gjøre, for jeg merker nemlig bedring med litt ekstra søvn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå