♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 15. august 2010 #1 Skrevet 15. august 2010 Hvor og hvordan sitter barna deres i bilen? Hvilken side? Forover eller bakover?
Nikki 75 Skrevet 15. august 2010 #2 Skrevet 15. august 2010 Gutten min på 4,5 måned sitter bakovervendt i setet bak mitt førersete. Det synes jeg er lettest når vi skal inn og ut av bilen....
ღMadame_mim ღ Skrevet 15. august 2010 #4 Skrevet 15. august 2010 Har en jente på 5 måneder. Hun sitter bakovervendt bak passasjersiden. Synes det er lettere å se henne da (har speil på nakkestøtten) og jeg har muligheten til å gi henne sutten osv uten å måtte gå ut av bilen. Selvsagt gjør jeg det ikke når jeg kjører med uansett...
Tyren78-09+12 Skrevet 15. august 2010 #5 Skrevet 15. august 2010 Min gutt på snart 1 år sitter bakovervendt bak passasjersetet. Vi har også speil som jeg kan se han i. Han selv hadde nok syns det var morsomst å sitte forovervendt..han blir ekstremt fort sutrete i bil.. Men stolen vi kjøpte(besafe izi kid isofix(?) går ikke an å snu forover, så han må pent sitte bakovervendt så lenge vi har den stolen...forhåpentligvis til ca 4 årsalder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå