snart3barnsmor!! Skrevet 15. august 2010 #1 Skrevet 15. august 2010 Jeg har hatt sterke kynnere i to uker, før jeg synes smertene ble sterkere mandag. Holdt ut hjemme, var redd for å komme på føden uten at det var noe. Våknet tirsdag morgen og det ble vondere fort. Ringte føden rundt kl 12 og fikk komme til sjekk. Kl 13 var det 3 cm åpning og vi fikk dra hjem og hente bag og komme når det ble mer regelmessig. Dro tilbake kl 19 og det var fremdeles 3 cm! Nedtur. Vi gikk en runde rundt sykehuset, pustet og peset meg gjennom riene, men enda var de overkommelige og ble jo glad når de kom. Vi satte oss i tv stua når vi kom inn, kom helt til Greys anatomy og kl var 22 så holdt jeg ikke ut mer. Kom meg inn på fødestua, og ting ble fort vondere. Kan ikke huske sånne smerter med de to barna jeg har, godt man glemmer fort... Jeg fikk klyx, og etter det ble det ikke pause i riene, jeg tviholdt i en prekestol, prøvde å rive den i stykker, fantaserte om å kaste den gjennom vinduet... Kastet opp og visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Jordmor sjekket meg og hadde gått fra 6 til 10 cm på en time. Ikke rart det var vondt. jeg måtte presse, la meg i senga og jordmor tok vannet. Hodet kom ut på en ri, og jeg presset han ut selv om jordmor og barnepleier ropte at jeg måtte vente på neste ri. Jeg hadde ikke sjans til å stoppe, ville bare ha han ut... Så jeg hadde flaks som ikke revnet... Ut kom en liten pjokk på 3350 gram og 49 cm. Nydelige lille William!!
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 15. august 2010 #2 Skrevet 15. august 2010 Gratulerer så mye med en velskapt Prins:=))) Kos dere masse nå og lykke til videre:=)
MissVaiper Skrevet 15. august 2010 #3 Skrevet 15. august 2010 Gratulerer så masse! Kjenner at jeg gleder meg til å kjenne smertene, for da er det ikke så lenge igjen. Håper dere koser dere masse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå