minimii Skrevet 15. august 2010 #1 Skrevet 15. august 2010 Jeg har vært i to bryllup i sommer og begge gangene fikk jeg spørsmål om når jeg skulle ha barn og gitt alkoholfritt helt uten å spørre.. Jeg ble skikkelig lei meg! Jeg ser med andre ord skikkelig gravid ut enda, 3 måneder etter fødsel. Enda jeg ikke gikk opp så mye i vekt under graviditeten heller. Men har fått en del fett (bolledeig) på magen og puppene er jo enorme nå som jeg ammer. Sukk, dette blir vel bedre? Når følte dere dere normale igjen etter fødsel? Jeg har også begynt å trene, men foreløpig har ikke vektnåla rikket seg nedover overhode! Jeg har hørt at mange ikke går ned i vekt mens de ammer!? Huff, jeg føler meg skikkelig ufresh og har bare lyst til å gjemme meg...
desembergutt09 + ?? 31.1.12 Skrevet 15. august 2010 #2 Skrevet 15. august 2010 Uff- ikke noe gøy å ha det sånn. Men du må bare tenke at kroppen din har gjort en utrolig stor jobb og det skulle bare mangle at det tar litt tid å komme tilbake til "normalen". 3 månder er ikke lenge, selv om det føles sånn og babyen har vokst kjempemye. Jeg føler meg ganske normal nå, snart 8 måneder etter fødsel, men sliter fremdeles med magen (eh- særlig etter ferien...). sånn er det nok for veldig mange. Jeg trente ikke noe før graviditeten, men nå trener jeg 2-3 ganger i uka så jeg føler meg veldig sprek selv om ikke alle kiloene har forsvunnet!
Sjokolademonster Skrevet 16. august 2010 #3 Skrevet 16. august 2010 Sier de ikke 9 mnd på og 9 mnd av? støtter meg til den :-) Har nemlig 12 kilo igjen... babyen min er 6 uker..
Hanna30 Skrevet 16. august 2010 #4 Skrevet 16. august 2010 Jeg har fått høre "lykke til!" samtidig som de peker på magen min... Festlig! (Min er sju uker nå) Vi får ta tiden (og litt trening) til hjelp! Har heller ikke gått ned noe særlig ennå. Men det blir! Ikke bli lei deg da. Det er jo ikke lenge siden vi var gravide, helt naturlig at det tar litt tid.
det er berre mordi Skrevet 16. august 2010 #5 Skrevet 16. august 2010 Huff.. den tabben gjorde jeg også en gang med en kollega... skikkelig ekkelt.. Barnet var 6 mnd.
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 16. august 2010 #6 Skrevet 16. august 2010 Jeg får også stadig vekk spørsmål om jeg venter nr. 2, og gutten er 8,5 mnd... Ikke særlig stas, nei! Tror det delvis er fordi resten av meg er tynn, mens magen henger igjen. Dessuten har ikke magemusklene trekt seg helt sammen enda, så det er ingenting som holder igjen "innmaten". Føler jeg kan kjenne tarmene mine - ÆSJ! Håper det kommer seg etter hvert, men må innrømme at tålmodigheten holder på å ta slutt nå. Har vært en temmelig bikinifri somme, kan man si... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå