Gå til innhold

Hyl og skrik etter å ha spist NAN HA 1 ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre som har opplevd dette?

Min lille jente på 4 uker har drukket vanlig NAN siden fødselen. Hun har vært plaget av my luft i magen til tiders, og helsesøsteren anbefalte NAN HA 1 istedet.

Kjøpte det igår og hun fikk den for første gangen. Hun tok hele flasken som hun pleier, reagerte ikke noe på smak eller konsistensen, men 5 minutter etter hun var ferdigspist, begynte hun å hyle og skrike - holdt på med det i to timer. Dette har hun aldri gjort før.

Tenkte ikke med engang at det kunne være sammenheng, men etter neste måltiden skjedde akkurate det samme. Og så gangen etter det igjen. Hun gråt da uten å stoppe i 5 timer, fikk ikke roet henne ned.

Må sies da at hun prompet ikke like mye som hun pleier, men det var veldig tydelig at det var noe som plaget henne veldig.

Noen som har opplevd det samme eller vet hva dette kunne være?

Jeg gikk tilbake til vanlig NAN og hun sov endelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her fikk snuppa veldig vondt i magen av begge NAN typene, så vi gikk over til HIPP eco, å den tåler hun bare fint :D Så nå e det en god del mindre skriking her i huset :D

Skrevet

Sønnen min hadde mye magevondt/luft da han fikk nan. Byttet til Hipp, og da ble det mye bedre etter allerede første flaske. Jeg begynte også å gi fenikkelte før hvert måltid, og da ble det ennå bedre:) Teen hjelper til å sprekke luftboblene.

Skrevet

Du sier du ga en hel flaske, men det jeg tror du burde gjort er å tilvenne den lille magen til produktet først. Slik begynte jeg med nan til min datter, litt første gangen, litt mer dagen etter osv.. tar ikke lange tiden før hun er oppe i et helt måltid.

Skrevet

er var det hyl og skrik og masse magevondt med vanlig nan. Byttet til nan ha1. det funket etter første flaska. Vi bruker den enda, nå er han 9 mnd og vi begynte med den da han var 4 uker. Rart babyen din reagerte sann. Ring til HS og spørr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...