millamor:)) Skrevet 15. august 2010 #1 Skrevet 15. august 2010 Kan noen fortelle meg om dette kjerringrådet med kanel, hvordan gjør man det? Blander ut i vann (kaldt/varmt)? Er tre dager på overtid og har prøvd det meste av kjerringråd nå...
Voyeur Skrevet 15. august 2010 #2 Skrevet 15. august 2010 Er veldig vaskelig å spise tørr kanel, så er lurt å blande det ut med noe før du skal spise/drikek det. Ville spist med med noe, havregrøt el lagd risengrynsgrøt. De anbefaler jo rømmegrøt, men havregrøt er jo desidert raskest;)
millamor:)) Skrevet 15. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2010 Takk, da skal jeg prøve dette.
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 15. august 2010 #4 Skrevet 15. august 2010 i svangerskapsboken står det en t-skje tørr kanel... skikkelig ekkelt å svelge...husk å ikke puste før det har løst seg opp i munnen
Gjest Skrevet 15. august 2010 #5 Skrevet 15. august 2010 Heiv meg rett på tipset! Har forsøkt alle andre råd. SMurte meg to FIBERRIK med kanel og gulost på....;0) nam! MEn har noen forsøkt dette...og det har virket? Anyone?
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 15. august 2010 #6 Skrevet 15. august 2010 Eneste som funker tror jeg er sex... 3 timer etter sex var lillegutt allerede ute
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 15. august 2010 #7 Skrevet 15. august 2010 Prøvde forresten alt forrige gang siden jeg gikk veldig veldig lenge over...(4uker og 1dag)
WPW Skrevet 15. august 2010 #8 Skrevet 15. august 2010 Skrev akkurat i et annet innlegg at jeg spiser ca en boks kanel på to uker. Jeg elsker nemlig kanel, og hiver innpå. Så hvis kanel skulle hjulpet hadde jeg vel ikke kunnet bære fram et barn i det hele tatt.
<3 R med baby i magen <3 Skrevet 15. august 2010 #9 Skrevet 15. august 2010 he he, jeg prøver alt nå!! sex har ikke hjulpen NOE!! tok meg en t-skje med kanel nå! holdt på å svi av meg tunga! visste ikke at det var et så sterkt krydder egentlig. Så nå er det bare vente å se da
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 15. august 2010 #10 Skrevet 15. august 2010 for dere som synes det er hardt og få ned kanel.. bland det med litt biola eller yoghurt Da skliiiir det ned haha.. skal kanel hjelpe på å få igang fødselen? Synes nesten kanel er et kjerringråd i de fleste sammenhenger.. Jeg bruker det når jeg er ustabil i magen
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 15. august 2010 #11 Skrevet 15. august 2010 Guri malla, nå fikk jeg lyst på nystekte kanelboller..!
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 15. august 2010 #12 Skrevet 15. august 2010 haha! JEG fikk lyst på det når du sa det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå