Gå til innhold

Kanel radet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen fortelle meg om dette kjerringrådet med kanel, hvordan gjør man det? Blander ut i vann (kaldt/varmt)?

Er tre dager på overtid og har prøvd det meste av kjerringråd nå... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er veldig vaskelig å spise tørr kanel, så er lurt å blande det ut med noe før du skal spise/drikek det. Ville spist med med noe, havregrøt el lagd risengrynsgrøt. De anbefaler jo rømmegrøt, men havregrøt er jo desidert raskest;)

Skrevet

Takk, da skal jeg prøve dette.

Skrevet

i svangerskapsboken står det en t-skje tørr kanel...

skikkelig ekkelt å svelge...husk å ikke puste før det har løst seg opp i munnen

Skrevet

Heiv meg rett på tipset! Har forsøkt alle andre råd. SMurte meg to FIBERRIK med kanel og gulost på....;0) nam! MEn har noen forsøkt dette...og det har virket? Anyone?

Skrevet

Eneste som funker tror jeg er sex...

3 timer etter sex var lillegutt allerede ute

Skrevet

Prøvde forresten alt forrige gang siden jeg gikk veldig veldig lenge over...(4uker og 1dag)

Skrevet

Skrev akkurat i et annet innlegg at jeg spiser ca en boks kanel på to uker. Jeg elsker nemlig kanel, og hiver innpå. Så hvis kanel skulle hjulpet hadde jeg vel ikke kunnet bære fram et barn i det hele tatt.

Skrevet

he he, jeg prøver alt nå!! sex har ikke hjulpen NOE!! tok meg en t-skje med kanel nå! holdt på å svi av meg tunga! visste ikke at det var et så sterkt krydder egentlig. Så nå er det bare vente å se da :)

Skrevet

for dere som synes det er hardt og få ned kanel.. bland det med litt biola eller yoghurt :) Da skliiiir det ned :) haha.. skal kanel hjelpe på å få igang fødselen? Synes nesten kanel er et kjerringråd i de fleste sammenhenger.. Jeg bruker det når jeg er ustabil i magen :)

Skrevet

Guri malla, nå fikk jeg lyst på nystekte kanelboller..!

Skrevet

haha! JEG fikk lyst på det når du sa det :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...