Maibaby:) Skrevet 15. august 2010 #1 Skrevet 15. august 2010 heihei!! sitter her og har vært ute på "livet" me jentene....og mens jeg var ute og egentlig ifht til alt annet jeg gjør tenker jeg hvor gjerne jeg heller vil være gravid enn å gå ut å drikke, og gjøre lignende sprell... (har mensen nå så det er trygt selv om jeg vet at fruktbarheten blir dårlige når jeg drikker, drikker ikke mellom el og tanta) off synes det er så drit å tenke på det hele tiden og lurer egentlig på hva dere andre gjør for å få tankene over på noe annet? jeg hadde en sa i juli, der jeg var veeeeldig innstilt på å være gravid, og plutselig måtte nullstille meg, noe som ikke er så enkelt!!! noen som har noen tips til meg om å få tankene over på noe annet..? er ikke enkelt dette....
Petrine +spire=❤ Skrevet 15. august 2010 #2 Skrevet 15. august 2010 Sliter med det samme selv.... Er ikke lett det, gleder meg til å gå på jobb for da tenker jeg ikke så mye hehehe =) Det beste er vel å sysselsette seg seg mest mulig. Da roer ihvertfall mine tanker seg litt..
Novemberknøttprøverigjen Skrevet 15. august 2010 #3 Skrevet 15. august 2010 Du stiller et ekstremt godt spørsmål... opplever det veldig likt det du beskriver. Jeg har ikke noe godt svar, men er enig med svaret over her om at det er viktig å holde seg i aktivitet, for da har en ikke så mye tid til å tenke på det. Nå skal det sies at jeg opplever tidsklemma i betydelig grad, men greier likevel å tenke mye på det... så der fikk jeg motsagt meg selv litt:-) Nei, dette er ikke så lett. På den andre side, barnet som kommer (en eller annen gang) er i alle fall så til de grader ønsket og velkomment! Det er noe jeg faktisk synes er ganke positivt. Er veldig interessert i om noen andre kan komme med noen gode ideer:-) Da jeg gikk over tiden med vårt første og eneste barn, bakte jeg seriøse mengder lefser... men jeg kan jo ikke gjøre det i et år...
~ Kali ~ Skrevet 15. august 2010 #4 Skrevet 15. august 2010 Jeg tenkte veldig mye på at jeg ville bli gravid i begynnelsen, men nå har jeg klart å slappe litt mer av og tenke på andre ting tankene streifer selvfølgelig innom baby-ting innimellom, men merker jeg tenker mye mindre på det,enn det jeg gjorde før:) Det som holder meg opptatt nok til å ikke tenke på det heeele tiden er rydding av huset, jobb, lesing, se på serier som jeg laster ned, datteren min og dyrene. Har to kaniner som skal kastreres nå på torsd og er skikkelig nervøs og får helt angst bare av tanken på det, så det er dette som går rundt i hodet mitt nå må si jeg føler meg mye mer avslappet nå når jeg ikke tenker så mye på baby og bare kan ta det helt med ro i pp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå