*Nøtta* Skrevet 15. august 2010 #1 Skrevet 15. august 2010 Klokken er 02.53 og her sitter jeg og blomstrer. Akkurat stått opp igjen etter hele 2 timer med søvn,spist meg tre brødskiver med ost,en halv agurk og drukket en halvliter med O'boy melk.. Har funnet frem et pledd og skal campe på sofaen med fjernkontrollen i hånda. Gusj,så lei jeg kan bli av å ikke få en sammenhengende natt med søvn... og det er enda 9 uker igjen til termin. Vil det bli bare verre liksom? For en kjedelig tanke. Jaja,nattens utblåsning.. hadde man enda hatt en baby her da,og et håndfast "bevis" på hvorfor man var våken.
ingridmarie Skrevet 15. august 2010 #2 Skrevet 15. august 2010 Du har min fulle sympati, selv om jeg må innrømme at det igrunn er kjekt å vite at det ikke bare er meg som er oppe i natten Oppe igjen etter et par timers søvn, vet jo godt at det er forberedelse til nattamming og våking, men kunne jeg ikke bare fått sove om natten frem til baby er født?! Sukk, Må opp og tisse, drikke, klør over hele meg, kramper i beina osv. For ikke å glemme sure oppstøt/halsbrann.. Dagene er krevende nok med to små som står tidlig opp, når morgenen er den tiden baby i magen/jeg sover best. Mannen må jo på jobb, så mye faller på meg.. Prøver å trøste meg med at det bare er noen og tjue dager igjen! Blir iallefall enklere med nattevåk når jeg kan stelle baby og mate for så å sovne igjen, i stedenfor å ha alle disse plagene..Håper dere andre nattevåkere snart får sove igjen! Trøster meg også med at man jo blir meget motivert for fødsel etterhvert! Og det er kanskje meningen med det hele? Klem fra meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå