fastelavens_bolla! Skrevet 15. august 2010 #1 Skrevet 15. august 2010 min samboer har endelig ferie så har lyst på tur. men hva kan man gjøre når man har en liten baby? noen tips??
Mayline Skrevet 15. august 2010 #2 Skrevet 15. august 2010 Byferie går fint. Varier vel hvor lett det er å ta seg frem med vogn,så lurt å undersøke det først. Stockholm er kjempefin by.Var lett å komme frem med vogn og kort flytur.
ulydia Skrevet 15. august 2010 #3 Skrevet 15. august 2010 Dersom de skal fly, vil eg og anbefale ein kort flytur, sånn at ikkje heile helga/ferien går vekk i reis + ein unge på 1,5 år ikkje er interessert i å sitte på fanget så veldig lenge av gangen (barn under 2 år går "gratis" på flyet, men må sitte på fanget til mamma eller pappa). Det går også an å legge flyturen til sovetida, slik at barnet kan sove delar av turen. Stader å dra er då f.eks Stockholm (som føreslått,), København eller Hornbæk (like utanfor København). Barcelona er eit godt alternativ utanlands, då denne byen har bystrand berre 10 minutters gange frå sentrum, og varmt vær utover hausten. Lang flytur trekker litt ned. Oslo og Bergen er også alternativ i Noreg. Eg var nettopp i Bergen med to barn (4mnd og 2,5 år), og me koste oss masse på Akvariet, på Fløien o.l. Har også feriert i Oslo då elsta var 6 mnd og 1,5 år, og det var også veldig koselig med bl.a. Frognerparken, Frognerbadet, Folkemuseumet o.l. Det forutetter at du har ein unge som likar seg i vogna, da, og ved bordet. Og været kan jo variere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå