tett og nett Skrevet 14. august 2010 #1 Skrevet 14. august 2010 Noen synspunkter? Første gang jeg var gravid sa vi det rundt uke 10. Andre gang tror jeg vi sa det tidligere. Nå er jeg gravid me nr 3. Min mor og mine søstre vet nyheten allerede.
♥binna♥ Skrevet 15. august 2010 #2 Skrevet 15. august 2010 Vi venter også nummer tre. Foreløpig vet bare min beste venninne det, måtte fortelle det på yttetur i sommerferien. Vi tenkte å si det til barna våre uke 12, og prøve å holde det som familiehemmelighet en uke eller to. Men jeg er veldig spent på om 6-åringen klarer å holde på det i det hele tatt;) Men det er jo ikke så farlig da. Tenkte å fortelle det til sjefen den dagen jeg skal på første legekontroll (12+6), siden jeg er nødt til å gå fra jobben da. Men ikke alle andre kollegaer, venter kanskje et par uker til. Er nå 9+3. Gleder meg til å fortelle det kjenner jeg :-) Men er langt mer bekymret i dette svangerskapet, ingen spesiell grunn til å være bekymret, kanskje fordi jeg vet at dette er det siste uansett hvordan det går. Hvor langt er du kommet tett og nett?
tett og nett Skrevet 15. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2010 jeg er 7uker i dag ( 8uke på barnimagen) Jeg ska på ultralyd på onsdag, er veldig spent.
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 15. august 2010 #4 Skrevet 15. august 2010 Har sagt det til venninner og foreldre med en gang vi testet postitiv =0) Skal snart fortelle det til alle =0) Gravid med nr 3. Fortalte tidlig de andre gangene også =0) er jo så fantastisk nyhet =0) Masssse lykke til med magen nyyyyyyyyyte den =0)
tett og nett Skrevet 15. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2010 Hvor langt er du på vei? Ja, vurdere å fortelle d til alle snart. Litt av grunnen er at jeg er veldig oppblåst så jeg har fått mage, å det vises godt å meg som hadde flat mage før. Me mine 2 tidligere svangerskap fikk jeg ikke mage før rundt 7mnd.
Mia29 Skrevet 16. august 2010 #6 Skrevet 16. august 2010 Jeg er 10+2. Jeg blir veldig kvalm når jeg er gravid, så det er ikke alltid så lett å skjule. Vi har derfor sagt det til de voksne i familien, noen nære venner også har jeg sagt det til sjefen. vi har også tenkt slik både forrige gang og denne gangen at hvis vi mister så er det greit at noen vet det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå