zombi Skrevet 14. august 2010 #1 Skrevet 14. august 2010 Hei.. Fikk et lite slag i magen av et annet barn i magen idag under en bytur... Andre som har fått et slag/dytt/puff, og følt seg skikkelig kvalm etterpå? Babyen styrer fortsatt som før, men lurer på om det er noen sammenheng mellom slaget og kvalme?
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 14. august 2010 #2 Skrevet 14. august 2010 Hmm...har ikke opplevd det samme selv, men siden babyen i magen er like aktiv som før - kan det hende kvalmen kommer av bekymring? Hvis det ikke gir seg må du jo ta en tlf til føden for å forhøre deg så klart,
Christine209 Skrevet 14. august 2010 #3 Skrevet 14. august 2010 Jeg fikk en handlevogn i magen for noen dager siden, følte meg litt uvell etterpå. Men nå er alt som før:) Tror jeg var mer uvell av bekymring enn av at magen kom til skade
Tre snart fire :o) *Overtid* Skrevet 14. august 2010 #4 Skrevet 14. august 2010 Jeg skulle smelle igjen bakluken på bilen, og traff magen gitt. (Klarte å gi meg selv sår under genserere.. =( ) Ble litt uvel etterpå, men tror det kom av bekymring =) Det helt utrolig hva de små tåler, og hvor godt de er beskyttet i magen. Omringet av vann, fett osv =) Om du fremdeles føler deg bekymret og uvel, ville jeg ha ringt føden )
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 15. august 2010 #5 Skrevet 15. august 2010 Tror det går bra...tenk på oss mødre som har flere barn...Barn som hopper opp i sengen om morningen med knær og albuer alle veier.. Tror ikke du trenger å bekymre deg
Nydlige datter09-spire2010 <3 Skrevet 15. august 2010 #6 Skrevet 15. august 2010 Datteren min sparket meg skikkelig hardt i magen for 2 mnd siden ca og DET gjorde dritvondt!!!!!!!! Må si jeg har enda vondt der.. JM sa at det gjorde ingenting for babyen tåler mer enn vi tror:) Så du trenger absolutt ikke bekymre deg Og hun kryper oppo meg hele dagene og hopper på meg og skal sitte på magen min hehe ... Så du kan slappe av
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 15. august 2010 #7 Skrevet 15. august 2010 Tenk på at du har noe "uvant" i magen som tar opp mye plass og som dermed vil gi magesekken en ekstra dytt hvis du får slag i magen. Klart det er lett å bli kvalm da ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå