Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Fikk et lite slag i magen av et annet barn i magen idag under en bytur... Andre som har fått et slag/dytt/puff, og følt seg skikkelig kvalm etterpå? Babyen styrer fortsatt som før, men lurer på om det er noen sammenheng mellom slaget og kvalme?

Videoannonse
Annonse
Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

Hmm...har ikke opplevd det samme selv, men siden babyen i magen er like aktiv som før - kan det hende kvalmen kommer av bekymring?

Hvis det ikke gir seg må du jo ta en tlf til føden for å forhøre deg så klart, :)

Skrevet

Jeg fikk en handlevogn i magen for noen dager siden, følte meg litt uvell etterpå. Men nå er alt som før:) Tror jeg var mer uvell av bekymring enn av at magen kom til skade

Skrevet

Jeg skulle smelle igjen bakluken på bilen, og traff magen gitt.

(Klarte å gi meg selv sår under genserere.. =( )

Ble litt uvel etterpå, men tror det kom av bekymring =)

Det helt utrolig hva de små tåler, og hvor godt de er beskyttet i magen.

Omringet av vann, fett osv =)

Om du fremdeles føler deg bekymret og uvel, ville jeg ha ringt føden :o)

Skrevet

Tror det går bra...tenk på oss mødre som har flere barn...Barn som hopper opp i sengen om morningen med knær og albuer alle veier..

Tror ikke du trenger å bekymre deg

Skrevet

Datteren min sparket meg skikkelig hardt i magen for 2 mnd siden ca og DET gjorde dritvondt!!!!!!!! Må si jeg har enda vondt der.. JM sa at det gjorde ingenting for babyen tåler mer enn vi tror:):) Så du trenger absolutt ikke bekymre deg :D Og hun kryper oppo meg hele dagene og hopper på meg og skal sitte på magen min :P hehe ... Så du kan slappe av :)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Tenk på at du har noe "uvant" i magen som tar opp mye plass og som dermed vil gi magesekken en ekstra dytt hvis du får slag i magen. Klart det er lett å bli kvalm da ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...