juni2010mamma Skrevet 14. august 2010 #1 Skrevet 14. august 2010 Jeg lurte på om jeg skulle la dåpsbarnet "skrive", slik at det står mormor, morfar osv istedenfor navnet dems... Hva gjør dere?
Gjest JuniGull2010 Skrevet 14. august 2010 #2 Skrevet 14. august 2010 Jeg har ikke bestemt meg for om jeg vil lage bordkort eller ikke... Men om jeg gjør det blir det som om babyen skriver. Men sønnen vår har 4 oldefedre, så da blir det "oldefar Einar", "oldefar Arnt" osv..
Gjest Kira06 Skrevet 14. august 2010 #3 Skrevet 14. august 2010 Vi var såpass mange at jeg mått skrive bordkort. På kortene brukte jeg deres eget navn, tenkte rett og slett ikke på noe annet...Men sikkert veldig koselig for blant annet besteforeldre å bli kalt noe annet enn navnet sitt:)
M@mm@ :-) til to!♥ ♥ ♥ ♥ Skrevet 15. august 2010 #4 Skrevet 15. august 2010 Da vi døpte førstemann skrev vi tante xxxx, onkel xxxx, mormor, bestefar osv. på bordkortene. Jeg syntes det var koselig! Skrev også fetter xxxx og kusine xxxx. :-)
juni2010mamma Skrevet 15. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2010 Ja jeg tenkte det kunne være koselig å la dåpsbarnet skrive.. Blir mange sett besteforeldre men skriver jo bare bestefar... og så navnet... Men da kanjeg jo gjøre det på den måten:)
bitthen Skrevet 15. august 2010 #6 Skrevet 15. august 2010 Jøss, begavet liten baby det der som skriver sine egne bordkort Men altså, jeg ville gjort som du, men skrevet mormor, morfar osv- da trenger du ikke navn bak ( men vi blir bare 12 så da dropper jeg det.)
juni2010mamma Skrevet 15. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 15. august 2010 Ja vi har mormor og morfar også, men det blir to sett besteforeldre.. Slik blir det når begge har skilte foreldre og steforeldre.. Vi blir 29, men syns uansett det er koselig med bordkort:)
Canari Skrevet 15. august 2010 #8 Skrevet 15. august 2010 Har ikke tenkt å ha bordkort denne gangen. Vil ha minst mulig arbeid og mest mulig kos, og tar middagen på restaurant, uten bordplassering. Folk får sitte der de vil :-) Rundt samme bord da selvfølgelig. Vi blir bare ca 20 pers.
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 15. august 2010 #9 Skrevet 15. august 2010 Vi skriver morfar, onkel marius, mamma, pappa osv Synes det er koseligst Skal printe ut små bilder av dåpsbarnet med teksten på og laminere det og henge det med en liten klype på glasset
juni2010mamma Skrevet 15. august 2010 Forfatter #10 Skrevet 15. august 2010 jeg har også bestilt bordkort med bilde på, bak på kortet står beskrivelsen av tvilling. Syns bordkortene ble kjempe fine:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå