Gå til innhold

mulig å ha EL nesten rett etter mensen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lest litt innimellom filmen, ser film med nevøen min:p

Men ble ikke så veldig mye klokere :/ Syns dette med EL er forferdelig vanskelig jeg :P

Skrevet

Hadde noen smerter igår, en dag etter mens, som lignet menssmerter, men svakere, såklart. Kan jeg ha hatt EL da tror du? Off, blir helt tullete av dette jeg :P

Skrevet

Har ikke sett den filmen, men har forstått det slik at man har eggløsning ca 14 dager før mensen.

Selv har jeg syklus på 25/26 dager, og blør i 8-9 dager. Dvs at jeg på "det verste" har eggløsning to dager etter mensen er ferdig.

Men det var kanskje ikke det du mente? Mente du rett etter at den har startet?

Skrevet

Ser ikke på en film om det, ser american pie med nevøen min :P så fikk ikke lest linken jeg fikk før etter en stund..hehe

Nei, jeg mente etter den er over. Var ferdig med mensen for to dager siden, og hadde disse smertene som minte om menssmerter igår, bare at de var svakere. De satt nederst i magen og når jeg trykte på magen min på høyre side gjorde det vondt. Lurte på om dette kunne være el, for menssmerter etter endt mens er vel ikke noe som er?

Skrevet

Lene89, jeg testa meg med EL-tester , har uregelmessig syklus .. Så det kan hjelpe men m du har regelemessig syklus, så er det lettere å finne ut, feks du kan måle deg med tempatur eller teste deg ..

Skrevet

Vet ikke hvordan syklusen min er :/ sluttet med pillen i juni så vet liksom ikke om den nå er stabil eller hva den er. Men ettersom jeg har sett, ved hjelp av kalender, så gikk det 5 uker fra mens i juni til jeg fikk i juli, og 28 dager fra mens i juli til den jeg nå hadde i august.

Jordmoren satt å regnet litt på dette når jeg var hos henne :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...