humlepiken Skrevet 14. august 2010 #1 Skrevet 14. august 2010 Hvordan kler dere de små når det er så varmt egentlig? Og bruker dere dyne, pledd eller ingenting. Jeg har på jenta mi kortermet pysj uten ben og lar dyna ligge litt over beina bare. Synes likevel hun kjennes varm ut.. men er samtidig redd hun skal fryse hvis jeg tar av dyna.. pluss at det blir litt kjøligere utover natten.. tips noen?
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 14. august 2010 #2 Skrevet 14. august 2010 Vi har på en vifte på rommet, det hjelper. Sønnen min ligger i hel pysj og et tynt teppe over seg. Legger det halvveis over han, men han sparker det av seg. Er passe varm når han våkner.
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 14. august 2010 #3 Skrevet 14. august 2010 Vesla ligger bare i bleia med dyne.. Hu ligger i mellom oss i senga,og vi har vifte på. Hu ligger med dyne,teppe sparker hu bare i fra seg.
Daydreamer 81 Skrevet 14. august 2010 #4 Skrevet 14. august 2010 Samme her, har kortermet body som pysj og en lett dyne over lillegutt. Om han har sparket dyna av seg og blir litt kald, våkner jeg av at han sutrer. Da er det bare å pakke han godt inn igjen. :-)
Gjest Kira06 Skrevet 14. august 2010 #5 Skrevet 14. august 2010 Frøkna vår har ligget uten dyne eller teppe i stort sett hele sommer. Kveldssolen står dessverre mot soverommene her i huset, så hjelper nesten ikke å lufte på kvelden heller. Varierer litt hva hun har på seg etter hvor varmt det er. Som regel har hun på seg en tynn pysj med lange ben og armer, ettersom det blir litt kaldere utover natten. Men det hender også at hun kun ligger i kortermet body. Ingen vits foreløpig for oss å ha dyne eller teppe i sengen hennes, fordi det er av før vi rekker å gå ut av rommet. Nå har hun også begynt å reise seg opp i sengen og kaste ting ut av sengen, håpløst:)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 15. august 2010 #6 Skrevet 15. august 2010 Her også er det VARMT om natta nå! Mini har pysj med lange bein og armer og kun helseteppe over seg:)
stearin Skrevet 15. august 2010 #7 Skrevet 15. august 2010 Hva bruker du selv? Den lille kroppen klarer ikke å holde på varmen så godt som oss. Jeg har en veldig tynn sommerdyne og datteren min har en tynn helårsdyne tror jeg. Og nattpysjen såklart (med føtter).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå