monca*84*j12 Skrevet 14. august 2010 #1 Skrevet 14. august 2010 Er den alltid svakt positiv?? Bare lurer... Jeg måtte jo demontere den negative testen, og det var en svak blå strek/skygge på strimmelen inni.. Jeg vet den er negativ, for det sto det jo på skjermen... Men jeg bare lurer... (og jeg som alltid har tenkt at de som demonterer digitale tester er tullinger... HAHAHAHAHHAH, back at ya)
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 14. august 2010 #2 Skrevet 14. august 2010 Har aldri gjort det med g-tester, men el-tester Så vet dessverre ikke svaret på spørsmålet ditt Men er du over ikm og ingen tr eller??
Petrine +spire=❤ Skrevet 14. august 2010 #3 Skrevet 14. august 2010 Thihi =) Har aldrig gjort det så jeg aner ikke...
monca*84*j12 Skrevet 14. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2010 jeg har sett flere innlegg med folk som har gjort det. Men aldri bitt meg merke til hva som har vært resultatet av det.. hehe Ja, er over ikm og ingen mens. Men negative tester i fleng
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 14. august 2010 #5 Skrevet 14. august 2010 Men om du har demontert flere tester... er det noen forskjell på strekene da? Er de sterkere på de seneste testene enn de du har tatt tidligere?
monca*84*j12 Skrevet 14. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 14. august 2010 Har bare den ene digitale testen.. De andre har vært billig strimler..
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 14. august 2010 #7 Skrevet 14. august 2010 OK... Kjedelig at det skal være sånn!!!
3skjønne_vidundere<3 Skrevet 14. august 2010 #8 Skrevet 14. august 2010 Hei. Det jeg vet med sånne tester er at de har alltid to streker uanvhengig av styrke. så selv om den er negativ vil det være to streker. håper du hjalp ;-)
Kanskje snart <3 86 Skrevet 14. august 2010 #9 Skrevet 14. august 2010 Ja, jeg er skyldig:P Har desverre ikke klart å la være å demontere digitale tester i mine snart 10 lange pp Grunnen for at det er to streker på digitale tester (og tre streker på noen) er fordi de også reagerer på LH-hormonet som vi har noe av i kroppen hele syklusen. Grunnen for at de også reagerer på dette hormonet i tilegg til HCG har jeg ikke helt forstått, men mener det har noe med produsenten og måten de produserer testene på. Slik jeg har forstått så produseres eggløsningstester og graviditetstester på nokså lik måte og har mange av de samme egenskapene, men graviditetstestene skal kun slå ut hvis det er HCG hormon tilstede og ikke bare LH-hormonet. Vanskelig å forklare dette, hehe... Men håper du ble noe klokere )
kei80 Skrevet 14. august 2010 #10 Skrevet 14. august 2010 Vil bare si at jeg fikk ikke gravid! og 5 dager etter to streker med vanlig clearblue:) Produserte lite og sent hcg..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 15. august 2010 #11 Skrevet 15. august 2010 Hei snupp! Det der har jeg gjort alt for mange ganger, og det er desverre alltid en svak strek. Det er fordi den streken slår ut på LH-hormonet også. Men jeg krysser alt jeg har for at du bare trenger noen dager til før testen blir pos!!
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 15. august 2010 #12 Skrevet 15. august 2010 ååååååh tenk så morro det hadde vært for deg=) jeg husker ikke hvor langt tilbake i tid jeg husker deg ifra, men du fortjener dette nå=)) krysser alt=) sniker fra 2 trimester=)
1stegangsmamma43 Skrevet 16. august 2010 #13 Skrevet 16. august 2010 Hehehe.. bare ler med deg fordi jeg har og demontert for en god stund siden i ren frustrasjon.. hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå