doble<3<3 Skrevet 23. august 2010 Forfatter #26 Skrevet 23. august 2010 Klarer visst ikke helt denne tellingen, men jeg bestiller et bord til 15 stykker og så ser vi bare.. Går i surr hver gang jeg prøver, men tror det skal gå greit.. Jeg kommer nok kanskje litt senere enn 18.00, men er rett rundt hjørnet.. Regner med at det er andre der, så slå dere sammen.. Setter bordet på BIM-treff og navnet mitt: Elisabeth Johansen.. Skulle det være noe så ring meg på 91668661.. Gleder meg masse =)
doble<3<3 Skrevet 24. august 2010 Forfatter #27 Skrevet 24. august 2010 VIKTIG: Det er oljemessa i morra og fikk nettopp en telefon fra Egon. Nytt tidspunkt er 17.30 !! Vi har valgt ut tre retter vi må velge mellom: - Egons Cæsar salat med kyllingbrystfilét, brødkrutonger, parmesanost, cherrytomater, paprika, mais og hvitløksdressing - Baconcheeseburger med tomat, rødløk og pickles - Kylling BLT sandwich med kyllingbryst og stekt bacon, tomat, hvitløksdressing og pommes bistro De vil ta en rask opptelling på hvilken rett dere velger med en gang, og vi kan heller ikke bli sittende så lenge utover kvelden. Beklager veldig at det ble slik, men håper at vi får det til uansett. Håpet er at vi spiser og så finner oss en kaffibar ol hvor det går an å sitte litt utover kvelden. Jeg kommer litt senere selv, men Helene skulle prøve å komme tidsnok. Vennligst gi beskjed om du ikke kan komme, så vet vi om vi venter på noen i morra.
lillesjøhest Skrevet 24. august 2010 #28 Skrevet 24. august 2010 da jeg har termin i dag velger jeg å ikke komme i morra bare sånn for sikkerhets skyld optimist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå