Gå til innhold

Stavanger treff?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Det viste seg jop at jeg fødte hele åtte uker for tidlig, og det har vært riktig så travelt her hjemme =) Men nå begynner vi å komme tilbake til hverdagen og jeg lurer derfor på om det er noen stemning for et nytt stort treff? Vet at en del har termin nå i slutten av august, men er gjerne ikke alle som er så tidlig ute.. Kan dere ikke melde interesse og komme med forslag på hvor så ser vi hva det blir til? =)

Hilsen Elisabeth

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk ikke med meg denne her før jeg postet en selv :) Jeg har termin i slutten av september da, men hadde vært veldig koselig å treffe andre gravide/nybakte mammaer.. :)

Skrevet

Jeg er med.. Hva passer best for folk? jeg kan de fleste dager både dag og kveld.. Men jeg kan jo foreslå onsdag 26 august? Passer det for noen? :)

Skrevet

Gratulerer til både Elisabeth og Helene ::)) Heldigen dere som er ferdige... begynner og bli ganske lei nå. Jeg vil gjerne også være med på nytt treff, onsdag 26 passer fint for meg.

Hilsen Vibeke

Skrevet

eller dvs torsdag 26.? :)

Skrevet

heihå! onsdag 25 på dagtid? har termin 27 men d går nok fint;)

Skrevet

Meinte onsdag 25 ja.. Jeg tror dagtid blir vanskelig da det sikkert er mange som enda er i jobb.. Men vi kan jo se hva som dukker opp her..:D

Skrevet

jeg blir med... har termin 8 sept så det er jo noen uker ( 3 ) igjen.. kan du ikke legge det inn på BIM treff så er det kansje flere som får det med seg... og GRATULERE til dere som har nedkommet av dem jeg traff sist!!! Syns Egon var en ok plass..

Skrevet

Gratulerer til Elisabeth og Helene!

Det passer både onsdag 25 og torsdag 26 for meg. Går ut i permisjon den 30 august så det passer best på ettermiddagen for meg.

Skrevet

Hei og gratulere til dere som har født :)

Jeg blir gjerne med på nytt treff, onsdag eller torsdag neste uke passer fint, men det må bli på ettermiddag/kveld for min del i og med at jeg fortsatt jobber (termin i begynnelsen av oktober).

Skrevet

Da blir det onsdag 25 klokka 18.00 slik at de som ikke er i permisjon også kan komme ;p

Egon er et bra forslag, om ikke noen har andre så kan det godt bli her for min del =)

må si at jeg sjelden er her inne lenger, så har laget en gruppe på facebook som heter Høstmager i Stavanger 2010 - meld dere inn om dere vil =)

Skrevet

Onsdag 25 passer bra. Egon er en grei plass å gå.

Skrevet

om torsdag passer for folket? Var noen som kom med et ønske om det.

Skrevet

jeg har jo da termin den 24 så jeg får se hvordan jeg ligger an :D

Skrevet

torsdag passer forsovet best for meg..samboer er i haugesund på jobb onsdag, så kommer veldig sent hjem.. :/

Skrevet

Gratulerer så mye til dere som har født!:)

Jeg har også lyst å delta på treff. Men må se an både formen og når det blir. Forstår det ennå er litt frem og tilbake mellom onsdag og torsdag. gir en lyd når det nærmer seg :)

Skrevet

Onsdag eller torsdag er ett fett for meg.. Kan begge dager jeg..:)

Skrevet

ka dag blir d t? samme for meg men greit å ha ein dag å forholde seg t.. så dokker får ta ein sjefsavgjørelse:)

Skrevet

Jeg snakket med elisabeth på torsdag, hun sa hun skulle få sett på det, men er at det ikke er tatt noen avgjørelse.. Så da gjør jeg det så får folk skrike ut hvis det overhodet ikke passer.. Vi sier onsdag som var den orginale dagen.. Håper det passer for de fleste.. Kan ikke de som vil være med svare på dette innlegget her så får vi bestilt bord (må bestilles da Egon er veldig populært)..:)

Skrevet

Flotters Helene.. en travel helg, ingen tid til data.. Onsdag er dagen.. klokka seks på egon.. Teller opp her og på face og bestiller bordet i morra ettermiddag.. si ifra til meg om du har skrevet på begge steder..

Skrevet

Jeg har i utgangspunktet lyst å være med, men må se an formen;) håper det går greit?! :)

Skrevet

Linfrid: Det går bra. Vi skriver deg opp så ser vi om du kommer.

Elisabeth: Regner med at jeg ikke trenger å skrive meg opp..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...