Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet?? VI har nettopp flyttet dit, og jeg ønsker å gå i åpen barnehage med vesla mi... om noen fra Jessheim ønsker trilleturer, er jeg med :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :) vi har akkurat flyttet til Eidsvoll og jeg ringte helsestasjonen ang åpen barnehage i nærheten. Eneste som er på disse trakter er på Årnes. ca 25 min kjøring fra Jessheim. Mini me er desverre litt for stor for trilleturer nå , men ellers hadde jeg kastet meg med :D

Skrevet

Fant dette på nettsiden til Ullensaker kommune:

Åpen barnehage – Jessheim kirke

I Ullensaker kommune er det en åpen barnehage som drives i regi av Jessheim kirke. Åpen barnehage er ikke en barnehage man søker om plass i, men et sted man kan gå til når man har lyst. Et fint tilbud for de som ønsker å komme i kontakt med andre barn og voksne på dagtid.

Åpningstid: Mandag/onsdag kl 09.00–12.00

Adresse: Rådhusveien 5, 2050 Jessheim

Telefon: 63 94 40 20

Skrevet

nedtur og se dette nå da siden jeg ringte og spurte før vi flyttet hit t.o.m :S

Jaja.. da vet jeg i allefall om det nestegang :)

btw.. den på årnes er åpen alle dager (man-fre) fram til 1530

Skrevet

Hvor på Jessheim bor du?

Jeg er jessheimjente selv, og har veldig lyst på trilleturer etterhvert. Har termin om tre uker, og så går det vel noen uker før vi er ordentlig i gang, men da hadde det vært koselig å ha noen å trille sammen med.

Jeg er 81-modell og førstegangs.

Skrevet

Bor for tiden ved ekornrud, leier der i påvente av at huset vi bygger skal bli ferdig. Det ligger i Døli skolekrets... Minstejenta mi blir straks 11 måneder. Vi har ikke søkt henne inn i barnehage før fra nyttår...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...