Oppnedx2 Skrevet 14. august 2010 #1 Skrevet 14. august 2010 Jeg er så lei av å ha vondt hver eneste gang jeg beveger meg! jeg er lei av å føle meg stor,klumsete og som ett stykk kjedelig husmor ! Det irriterer meg at jeg ikke er en av dem som stråler når de er gravid, men i stede har gått fra å ha vært brun og gylden hele livet til å bli en albino med svarte ringer under øynene som alle skal påpeke at jeg ser syk ut! Jeg er lei av å føle meg som en zombie uten energi som må sette av pause etter å ha hentet posten eller en liten hvil vis jeg har vært på Rema1000 og handlet ! Jeg er lei av pustevansker og økt svette produksjon, endeløse tåreanfall som jeg bare ikke klarer å skru av.. Men, jeg ville for all del ikke byttet en eneste plage mot vesle jenta i magen, og snart er vel alle plagene glemt! I kveld skal jeg slappe av aleine med favoritt serien min og en pose smågodt ) God helg jenter!
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 14. august 2010 #2 Skrevet 14. august 2010 Åh fikk lyst til å gi deg en klem nå, rett og slett fordi du tar ordene ut av munnen på meg! Jeg föler det akkurat likedan!! Bare at her sier folk "men du er så fiiin"....HA HA jävla fin man föler seg når man har det som du beskriver over!! Noen som har sett den episoden i Scrubs der kona til han legen er gravid og hun kommer på sykehuset for å hjelpe hun gravide sykepleieren? "Bom! Bom! Bom!" når hun kommer gående...illsint og altetende!? That's me!! Alt er tungt, alt krever en masse energi, har man endelig funnet en stilling i sofaen som funker så kan man ta seg f på at man må bytte stilling etter ti min fordi man ikke lenger får blod til beina...og nei, jeg ville heller ikke byttet en eneste plage mot lille gullet i magen, men hjelpe meg så godt det er å få lov til å klage litt!!
Alvefjeset Skrevet 14. august 2010 #3 Skrevet 14. august 2010 Det sies jo at når man har jente i magen, så stjeler de mors skjønnhet under svangerskapet! Så hvis du føler deg jævelig, tenk hvor vakker hun blir!!!!! Og jeg har full sympati for alle vondtene dine!!!!
jennte78 Skrevet 14. august 2010 #4 Skrevet 14. august 2010 he he, vet hvordan du har det dette er mitt 2 svangerskap, mitt 1 var alt bra, dette har bare vært slit, hatt kynnere siden uke 12. ikke får jeg gått turer, å gjøre husarbeid er ett forferdelig ork.. siste mnd har jeg oxo slitt slik med pusten, føler jeg kveles, kjefter på min datter på 4, stakkar jente....men det er jo for att jeg ikke har sovet godt på en mnd.åh gud jeg gleder meg til man.barnehage start, og jeg skal sove men til slutt så er alt glemt å kan nyte tiden med prinsese nr 2 <3 Skal egentlig ikke klage, i er heldige som får barn, meeen litt må vi klage, he he...fortsatt lykke til alle mammaer her inne <3
Oppnedx2 Skrevet 14. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2010 hehe, nå må jeg bare smile godt her jenter! HERLIG å ikke være alene med å føle det slik,og det av å til må man bare syte/klage litt ! I dag har jeg hatt en synes-synd-¨på-meg-selv-dag, kost meg med smågodt, og selvsagt etterpå hatt dårlig samvittighet for smågodte som ikke hjelper på tyngden Jaggu skal det ikke være lett Den har jeg faktisk ikke hørt endå om jenter å skjønnhet, men da er det nå litt av en juvel inni her siden hun suger ut all glød og gnist av meg ! hehe. Sender dere en god klem alle tre og takk så mye for oppmuntringen :-D Vi vet jo at til syvende å sist er det selvsagt verdt det, men av å til, er det sååå godt å klage litt til folk som sitter i samme situasjon, og virkelig forstår. Er ikke alt en mann klarer å sette seg inn i Kos dere masse videre denne lørdagskveld <3
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 16. august 2010 #6 Skrevet 16. august 2010 Joda de sier at hvis man bärer på en jente stjeler hun skjönnheten din, mens en gutt gir deg mer skjönnhet ;-)
Linnymor_87 Skrevet 16. august 2010 #7 Skrevet 16. august 2010 hahaha måtte bare gå på youtube og finne det klippet fra Scrubs du snakka om. jeg har sett episoden (har vel egentlig sett alle, jeg elsker scrubs!) men det var en stund siden sist så jeg måtte bare se..... ..der er den om flere vil se om de kjenner seg igjen xD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå