Gå til innhold

Hva skjer??Frustrert...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forstår ingenting her..håper noen har noen gode råd!!

Skulle hatt mensen for 12 dager siden, fremdeles ingenantydning til at TR kommer.Tok to gr.tester på mandag,1 negativ(ikke morgenurin) og 1 med veeldig svak strek?(morgenurin).Disse var CB, tok ny test på morgenurin QR på tordag,negativ, og tok netopp en billigtest,negativ(ikke morgenurin).Så vil jo tro noen burde slått skikkelig ut til nå.Men har hatt murring/Stikking på v.side helt siden det jeg tror var EL.Puppene føles tunge og til tider ømme, vondt i korsryggen,å de tre siste dagene har jeg plutselig fått kraftige bekkensmerter!(hadde bekkensmerter sist jeg var gravid, MA uke 12)men disse forsvant etter utskrapning og fysioterapeuten min har ikke klart å provosere smertene frem etter sist graviditet.Prøvde å ringe legekontoret for å høre med legen, men der var d 3 ukers ventetid...er det noen andre som har opplevd lignende?Når er det på tide å gi opp håpet?føler jeg har hørt om piller som kan få syklusen i orden igjen viss det er den som tukler, vet noen mer om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri vært gravid før, men i fjor var jeg 20-21 dager over tiden en gang, hadde to positive tester og resten negative, var ikke gravid. Syklusen min var litt på tur... Det kan jo skje.. Har hørt at mensen ikke kommer til "vanlig" tid hvis man er virkelig sikker på at man er gravid og ikke er det...

Selv om du ikke får time hos legen kan du troppe opp på legekontoret og spør om du kan få ta en hcg-blodprøve for å sjekke. Hvis de har labratoriet da. På mitt legekontor kan man komme innom og trekke kølapp til labratoriet og så får legen svaret. Noen produserer jo hcg veldig seint.

Skrevet

fikk du positive tester og ikke var gravid?hvilket merke brukte du?

Ja jeg skal prøve om jeg får tatt blodprøve på mandag,å om den er negativ skal jeg slå det fra meg :( Er så slitsomt å gå å ikke være sikker.Da håper jeg ihvertfall TR kommer snart så vi får prøve videre.Jeg hadde en periode for noen år siden der jeg ikke fikk TR på 6 måneder!Håper ikke det blir noe tull nå :/

Leste litt om enometriose og, er det noen som vet hvordan det virker??

Har hatt en cyste på eggstokken engang men legen sa de var ufarlige så håper ikke det har noen sammenheng..

Skrevet

Det var billigtester jeg kjøpte på nettet... Testet negativt på alle CB-tester... Endometriose er betennelse i livmoren mener jeg å huske fra studietiden... Noen har smerter, andre ikke.. 25% av alle barnløse har endometriose... Det finnes et cystesyndrom jeg ikke husker hva heter.. Har to venninner som har det.. Men begge fikk barn tilslutt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...