Gå til innhold

Stikking nedentil...:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uke 35 nå og formen er vel faktisk ikke noe å klage på bortsett fra at hele kroppen føles veldig tung. Magen er stor (langt over symfyse-fundus mål) og jeg er trett av varmen.. Det eneste jeg lurer på om jeg er den eneste i verden som opplever er stikkinger nedentil.. Det kjennes nesten ut som noen durer ei nål i skjeden....

Håper noen kan gi meg svar på hva det er, eller at noen flere har det...:-)

Modning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :-) Har det sånn jeg også..det er veldig ubehagelig, men jeg vet det er normalt. venter nr 2 nå, og jeg hadde det sånn på slutten forrige gang også. Det er barnet som presser seg lenger og lenger ned i bekkenet.

Lykke til videre

Skrevet

Har voldsome stikkninger jeg også...Helt normalt

Skrevet

Signerer på stikkinger jeg også.. Det føles som en nål litt inni ved livmorhalsen. Har harr det ca 2 uker nå. Er 29+6

Skrevet

Signerer på stikkinger jeg også.. Det føles som en nål litt inni ved livmorhalsen. Har hatt det ca 2 uker nå. Er 29+6...

Skrevet

Signerer på stikkinger jeg også.. Det føles som en nål litt inni ved livmorhalsen. Har hatt det ca 2 uker nå. Er 29+6...

Skrevet

Takk for svar jenter :-) Ja, det er utrolig ubehagelig.. Så på slutten så begynner man å bli lei, så egentlig håper at det skjer ting om et par uker.. :-) Får vel bare smøre seg med tålmodighet..

De vil vel ikke forsvinne tenker jeg..:-)

Skrevet

Jeg har også stikkinger, men jeg er bare 28+3. Håper egentlig at den ikke er i ferd med å feste hodet og greier nedi her heeeelt enda jeg da men..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...