Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 14. august 2010 #1 Skrevet 14. august 2010 Er absolutt ikke meninga med å klage...Er kos å gå gravid, MEN nå begynner det å bli plagsomt tungt og vondt for å gå og snu meg om nettene.Føler meg også sånn småkvalm og tungpusta.. Er 30+0 i morgen og enda 10 uker igjen til Termin. Jeg har ingen mann i huset, så her må jeg gjøre alt selv. Dattera mi er heldigvis 9 år og klarer mye selv. Bare det å gjøre reint her hjemme nå tar ekstra lang tid og føler jeg ikke får gjort reint skikkelig nå. Alt er liksom et ork nå. Kunne ønske terminen var nå rundt hjørnet. Jaja, får bare holde ut og tenke positivt. Gleder meg sånn til lille Emilie blir født:=)
lykkelig med2 gutter Skrevet 14. august 2010 #2 Skrevet 14. august 2010 hei og hopp. Håper du kommer deg greit igjennom de neste 8-10 ukene. Det er tungt, men på et mirakuløst vis så går dagene liksom allikevell.... jeg har nå 25 dager til ul term, håper han kommer i god tid før det. Lykke til på ferden
♥Axinija♥ Skrevet 14. august 2010 #3 Skrevet 14. august 2010 Kjære deg, er som å lese om meg selv..... Skiller jo bare en dag i mellom oss, så vi er like langt på vei... Jeg har en samboer, men han jobber hver eneste dag stort sett 17 til 00.30 om natten...noe som resulterer at jeg sitter oppe og venter til han er hjemme, hver bidige kveld! Ikke lurt....for vi er aldri i seng før tidligst 02! Har en sønn på 7 år, men han er heldigvis såpass gammel at det er ikke snakk om bleieskift, bæring osv...men han krever jo sitt i hverdagen! Har i tillegg 4 (!) hunder, pelshunder....akkurat der sliter jeg litt...men det er selvgjort og velgjort.... Måtte tiden gå fort for oss begge! Klem
MammaTilToTette + spire Skrevet 14. august 2010 #4 Skrevet 14. august 2010 Kjenner meg veldig igjen i det du sier...Her har smertene blitt mye verre de siste ukene og jeg gråter nesten hver natt pga smertene jeg får når jeg må røre på meg... Jeg har samboer,men har jobber mye,både dagtid,kveldstid og natt så er mye alene også. Har et barn fra før på litt over 1 år som absolutt krever sitt så nå skjønner jeg faktisk ikke helt hvordan de siste ukene skal gå....
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 14. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2010 Ja det tar virkelig på for mange av oss nå mot slutten. Og dagene må jo bare gå sin gang. Jeg er bare glad til nå for at jeg ikke har et barn hjemme nå som trenger bleieskift og bæring. Jeg skal skrive et "Ønskebrev" til Føden. Høre om jeg kan bli satt i gang litt før termin om hun ikke vil ut av seg selv. Jeg får uansett ikke lov til å gå over termin pga denne Sv.diabetesen. Og siden jeg er i denne situasjonen med at jeg er alenemamma. Hadde følt meg tryggere å bli satt i gang på sykehuset. Men så sier dem jo at det å bli satt i gang er mye vondere. Har så mye tanker om dagen, siden jeg ikke har opplevd normal fødsel. Klem til dere alle.
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 14. august 2010 #6 Skrevet 14. august 2010 Hei, ville bare sende deg en trøsteklem jeg Syns du er sterk og modig som klarer deg aleine i et svangerskap, spesielt nå som ting begynner å bli tungt, både fysisk og psykisk! Jeg har virkelig ikke hatt et lett svangerskap, men jeg har jo hele tiden hatt samboeren min som har vært fantastisk med å hjelpe til med husarbeid og slikt. Hva med å skaffe vaskehjelp? Da ville du i alle fall sluppet å bruke kropp og energi på noe så kjedelig som husvask, hehe! Man har mer enn nok av andre ting å tenke på og bruke kroppen nå på slutten Masse lykke til, får håpe ukene går fort for deg, er drittlei selv, men er jo 37+3, så her kans det jo skje om en uke eller to. Jeg skal heller ikke gå på overtid, men det er fordi jeg er så sliten som jeg er, og jernlagrene bare går nedover +++
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 14. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 14. august 2010 Tusen takk for omtanken din frøken_førstegangsprøver:=) Jeg visste jo at jeg ble alene igjennom dette svangerskapet og blir totalt alene om dette barnet i magen. Men jeg skal klare det. Jeg har vært heldig til nå med å ikke vært så mye med plager. Men disse få ukene har jammen meg gjort endringer på kroppen. Litt sårt er det jo å være alenemamma og unner alle dere som har en samboer. Men slik er det nå for meg og må bare gjøre det beste ut av dette. Gleder meg i hvertfall til å få ei datter til. For jeg koser meg veldig som mamma og tar virkelig ansvar. Og dattera mi gleder seg så masse til å få ei lillesøster. Åååå, du har jammen meg ikke lenge igjen. Alt kan skje nå for deg. Så bra at du slipper å gå overtid også. Blir spennende dette:=)
iok med sønn <3 Skrevet 14. august 2010 #8 Skrevet 14. august 2010 Offda. For noen tøffe alenemammaer dere blir! Kanskje du kan få litt hjelp me vasking av familien om de bor i nærheten? Ta imot den hjelpen du kan få Her sitter jeg og ser termindatoen gå forbi... KJEDELI! Men sånn er det vel med de fleste. Ikke lett å sove me en villmann i magen, men han kommer vel ut snart å hilser på Lykke til me lille emilie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå