bitthen Skrevet 14. august 2010 #1 Skrevet 14. august 2010 Mini har blitt så sint, tror ikke han har vondt, sliter med magen, men det er annen type gråt. Han virker rett og slett frustrert. Kan det være at han gjennomgår et slikt utviklingstrinn? Siste uka har han også begynt å smile mer, prate babyspråk, med flere "ord" etter hverandre osv. Huff, er så usikker på om jeg skal ringe hs, eller hva jeg skal.. Tror som sagt det bare er temprament som begynner utv. seg.. Andre som opplever samme? Han er 9 uker mandag.
Gjest JuniGull2010 Skrevet 14. august 2010 #2 Skrevet 14. august 2010 Gutten vår er 8 uker. Av en eller annen grunn syns jeg han er urolig annenhver dag... Den ene dagen pludrer han for seg selv og sover hyppige lurer, den neste dagen så må han bysses i søvn og er generelt litt mer urolig... Men det er nok helt vanlig for noen. De skal gjennom mye! Senest i dag lå sønnen vår å så ut til å kose seg under en babyrangle, så plutselig ble det hylig i 30 minutter... Vi skjønte etterhvert at han bare var overtrett, men det er vanskelig å vite når det er stopp liksom. De blir jo mer og mer våkne nå og de får med seg mer. Da kan de lett bli litt overstimulerte, tenker jeg. Men personligheten tror jeg egentlig man kan merke tidlig, uten at jeg har så mye erfaring med det. Selv tror jeg at jeg har en veldig utålmodig sønn! Merker det iallefall om han ikke får puppen rask nok i munnen og når smokken faller ut....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå