petra og gullet Skrevet 14. august 2010 #1 Skrevet 14. august 2010 Sitter her å er 28+2 idag og lurer på om vi skal ta 3D om halvannen uke eller ikke?! Har ikke avtalt med jordmor enda, men vet ho ordner tid for oss hvis vi vil ha det... men jeg trenger noen sterke FOR og MOT argumenter så jeg kan gjøre meg opp en mening... Vi klarer liksom ikke bestemme selv, en dag vil vi og neste dag tenker vi "hva er vitsen"... Håper noen kan hjelpe oss 1000 takk )
Tezz78 Skrevet 14. august 2010 #2 Skrevet 14. august 2010 Vet ikke hvor sterke argumenter jeg kan komme med men... Vi var på 3D uke 28 og jeg ville aldri vært foruten! Syns det var helt utrolig! Det var verdt hver eneste krone
Izzie Skrevet 14. august 2010 #3 Skrevet 14. august 2010 Vi var også på 3D. Tenkte først at det skulle vi i hverfall ikke, men så klarte jeg ikke styre unna allikevel. Lillemor var ikke videre interessert i å være med på 3D, så vi fikk 2 bilder og en liten videosnutt før hun snudde rompa til. Nektet å snu seg igjen!! Heheh. Morro å se, men dyrt for 2 sekunder!!!
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 14. august 2010 #4 Skrevet 14. august 2010 Vi var på en helt utrolig flott 3d ul. Jeg var da uke 29+3. Fikk 33 fine og tydelige bilder + video av snuppa vår! Storebror på 6.5 år var med og minst like fascinert som oss foreldre. Vi lå/satt og nøt henne i 40 min. Vesla var så fotogen og lå perfekt til. Snudde litt på seg, gjespet og smattet med munnen. En helt utrolig opplevelse som jeg virkelig anbefaler. Jenta mi låg på ca 1440g. Og vi fikk til og med et eget bilde som tydelig "bevis" på at det er jente. Sambo sitter og ser på bilder og video av vesla og er bergtatt! Han sier han har helt sommerfugler i magen og har faktisk knyttet seg mer til gravidteten ved dette =) Motargumentet er vel prisen.. Vi betalte 900kr på majorstuaklinikken, men vi syns det var verdt det!
*Moråse* Skrevet 14. august 2010 #5 Skrevet 14. august 2010 Jeg skal ikke på 3D, men det er mest fordi de ikke har det her i nærheten så da må jeg isåfall reise ganske langt. Men den reisen og med tanke på pengene, så velger vi å droppe dette, men hadde de hatt det i nærheten, så ville jeg nok dratt dit tror jeg. De aller fleste er kjempefornøyd med det, så jeg vil nok anbefale deg å gjøre det, hvis du har råd såklart.. Koster jo litt..
Oppnedx2 Skrevet 14. august 2010 #6 Skrevet 14. august 2010 Vi hadde bestemt oss for å ikke ta, ikke noe spesiell grunn egentlig, mest fordi vi ikke følte behovet . Men for to dager siden hadde sambo plutselig kjempe lyst å bare se hvordan vesla ser ut inni der, så da bestilte vi til fredag som kommer. Er Majorstuaklinikken i Bergen vi skal på. Gleder oss kjempe masse !
♥jente2010+♥jente2012 Skrevet 14. august 2010 #7 Skrevet 14. august 2010 å det anbefaler jeg på det sterkeste:) er en fantstisk opplevelse, og vi så til og med likheltstegn mellom oss og jenta i magen. ble veldig mye mere virkelig for pappan også når han så henne på 3d! det er verdt hver eneste krone:) gjør det!
☆septemberbarn☆ Skrevet 14. august 2010 #8 Skrevet 14. august 2010 Vi var også på 3D i uke 29. :-) Har noen greie bilder av lillemann, men han lå så langt nede at det var nesten umulig å få sett noe godt. :-) Nese og munnpartiet fikk vi noen klare bilder av. Brukte opp tiden på 45 minutter på å snu å vende på meg, dytte på magen og prøve å klemme for å få mest mulig fostervann til hodet. Fikk med noen videoer i 2D. Har vel kunnet tenke meg å dra tidligere, da tror jeg hele opplevelsen hadde blitt bedre. Men har iallefall noen bilder:-) Det er definitivt verdt et forsøk :-)
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 14. august 2010 #9 Skrevet 14. august 2010 Det var der vi var =) Tålmodig, engasjert og flink dame som var med oss. Håper det er henne dere får da. Hun høres litt dansk ut. Super koselig!! =)
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 14. august 2010 #10 Skrevet 14. august 2010 Denne var ment til: mamma november10 Vi var på Majorstuaklinikken i Bergen..
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 14. august 2010 #11 Skrevet 14. august 2010 Har man god økonomi, så hvorfor ikke, men tenker også på at man bør være forberedt på at det muligens KAN bli en litt skuffende opplevelse, siden det avhenger sånn av babyens leie osv. Har vært på to 3D-UL, en i hvert svangerskap, og var uheldig første gangen, men heldig den andre gangen. Første gangen lå hun med hendene godt plantet foran ansiktet sitt hele undersøkelsen, så det ble noen dyre bilder av babyhender i 3D gitt;)
wimzah Skrevet 14. august 2010 #12 Skrevet 14. august 2010 DO IT:) var på 3d på torsdag.. var da akkurat 30 uker:) og det var en fantastisk opplevelse:) utrolig å få se hvordan gutten i magen faktisk så ut.. og har gjort graviditeten min mer virkelig:) angrer ikke et sekund.. selv om d koster 1000 kr.. så er det verdt det:) er ikke så ofte man får oppleve noe slikt:)
petra og gullet Skrevet 14. august 2010 Forfatter #13 Skrevet 14. august 2010 Da får jeg ha høytlesning for pappa'en ikveld, så får vi bruke morgen dagen på å bestemme oss tenker jeg... 1000 takk alle sammen
Celine84 Skrevet 15. august 2010 #14 Skrevet 15. august 2010 Så heldig de som fikk ta 3D! Hadde time den dagen jeg skulle innliegges, pga. mistanke på svangerskapsforgiftning. Ligger fortsatt på Riksen:(
Lapez Skrevet 15. august 2010 #15 Skrevet 15. august 2010 Vi var på 3D med begge:) første gangen var helt fantastisk!! Vi fikk se lillemor kjempegodt og det var en utrolig opplevelse, fikk bilder å cd m videosnutter som vi så om å om igjen. Andre gang lå hun slik til at vi ikke så mye, d var stor skuff.. for det koster så mye, meeen jeg mener det er verd d uansett siden man går vite nok en gang at alt er bra m fosteret ellers:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå