Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 14. august 2010 #1 Skrevet 14. august 2010 Ja, enda ei som lurer ang. lite liv. Er 37+3 i dag, og i går og i dag har junior vært så veldig rolig, jeg har kjent han, men ikke mye, og har da dytta på magen for å få reaksjon. I dag er han enda roligere, tok saft testen, belma i meg ett 0,5 glass med iskald husholdningssaft, og har hittil ikke fått noe mer respons, kjente ene foten flytta seg 2 cm..men det var stort sett det! Er 40 min siden jeg drakk safta. Jeg vet man pleier å si "heller en telefon for mye, enn en for lite" men jeg har vært til sjekk for lite liv før for 3 uker siden, og da var alt helt supert med lillegutt, bare mindre plass! Har nesten ikke sovet på 5 uker, og lurer på om jeg bare er truskete?? Har jo kjent liv, bare merkverdig mindre!
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 14. august 2010 #2 Skrevet 14. august 2010 du kjente jo ene foten bevege seg...tror ikke det er noe nødvendig å ringe noen... babyene blir jo mer og mer rolig nå på slutten pga mindre plass
snart5barn Skrevet 14. august 2010 #3 Skrevet 14. august 2010 Tror ikke du behøver å bekymre deg. Du kjener jo noe der;) Det er jo mindre plass der nå.(TRUSKE JENTE) HE,HE,HE Jeg skjønner godt at du reagerer. Jeg venter mitt femte barn,og jeg har vert veldig truskete denne gangen. Og det der med søvn??? Det har vert sån med meg i ca 2 mnd nå. Jeg sover to til tre timer i døynet(hvis det er så mye) Mannen min begyner å bli bekymra,prøver alt for å få meg til å sove;) HE,HE Han leste faktisk for meg i natt;) Det funka ,jeg sov da i litt over 5 timer. Prøv det dere og;)
HELomvending Skrevet 14. august 2010 #4 Skrevet 14. august 2010 Lille frøken: Alt er heeelt sikkert i skjønneste orden med lille klumpen din, MEN, jeg ville uansett ringt jeg da. For noen meldinger på BIM er kanskje ikke nok for å få deg til å slappe av.(= Som du sier, en tlf for mye enn for lite, og du har bare ringt EN gang,så for dine nerver og trygghet, så ville jeg sjekket det jeg da. Lykke til uansett.(= Stor klem
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 14. august 2010 #5 Skrevet 14. august 2010 Takk for svar alle sammen Jeg klarte jo så klart ikke roe meg, hehe, så jeg ringte og fikk komme inn til sjekk! Og han var visst veldig rolig, men hjertelyden var fin! Det hadde vært veldig travelt på føden i dag, veldig mange som hadde kommet inn med rolige mager, og det var noe de hadde lagt merke til andre dager det har vært veldig varmt også! Babyene blir visst litt daffe av varmen de også...! Syns forstatt han er veldig rolig inni der, men nå vet jeg jo at alt er bra, så slapper helt av! Kanskje det er stille før stormen? hehe Kanskje jeg skal få kjæresten til å lese for meg ja..hehe..Problemet mitt er ikke det at jeg ikke klarer å sovne..kunne sikkert sovna overalt, men jeg har så sterke maserier at jeg våkner hele tiden, så nå gleder jeg meg til jeg får fått ut prinsen
HELomvending Skrevet 15. august 2010 #6 Skrevet 15. august 2010 Hei du frøkna! (= Så flott at du dro å sjekka deg, så slipp du å bekymre deg. Han gjør vel lurt i å ta det rolig når det er varmt,men han vet lite om hvor mye det bekymrer mor. (= Alltid greit å være på den sikre siden UANSETT: (= Lykke til videre!! Hvor lenge har du igjen nå forresten? Du, hva er egentlig forskjell på maserier og kynnere?? Har haugevis med kynnere, tror jeg. eller kanskje jeg har maserier? (= Har iallefall 25 dager igjen selv. Gleder meg som et lite barn!!!!
HELomvending Skrevet 15. august 2010 #7 Skrevet 15. august 2010 37+3 ja.. (= Så det ikke på siste innlegget. (=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå