Gå til innhold

Hehe, ikveld skal det prøves ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gubben er nok lei han å... for kom hjem fra butikken med sweppers bitter lemon og ananas ;) Når guttungen er lagt er jeg lovt en runde i høyet for så å legge meg på sofaen med sweppers og ananas ;)

Sa da får vi se da, om noe funker... på kontrollen igår hadde jeg 2 cm og moden... så JM som fortalte oss dette ;) Hadde aldri trodd gubben skulle tro på kjerringråd, men er jo verdt et forsøk :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, stilig - håper det virker :) Lykke til!

Skrevet

Hahaha, herlig =)

Sleng på en kopp med varm melk og mye kanel oppi så er tipsene nærmest komplett ;)

Lykke til!!! =)

Skrevet

Dette skal jeg også prøve! Har nett spist mye grøt med masse kanel på, i tillegg til at sambo har kjøpt med ananas og sweppers hjem fra butikken..

Håper bare jeg kan få han overtalt til sex også, men er redd for at det kan bli litt vansklig.:/

Men får håpe dette setter fart på sakene! :)

Skrevet

Ananas og schweppes`?

Hva skal dette gjøre, og skal det mikses, drikkes, spises?

Sambo fikk seg litt god sengegymnastikk i går... og jeg hadde kynnere i mange timer etterpå.. Gikk en laang tur før vi skulle legge oss.. og håpet det skulle fortsette.. men da.. etter 5 timer med kynnere så stoppet alt opp...

Like skuffa i dag tidlig over at ingenting hadde skjedd... har forresten termin nå i dag.. må nok bli en runde til i bingen i kveld..

Skrevet

ananas??

Skrevet

De skal drikkes og spises hver for seg og skal ha effekt iflg kjerringråd =)

*Dessuten er ananas veldig bra om du har mye vann i kroppen pga det er vanndrivende =)

Skrevet

Hvis det ikke gir deg halsbrann - er ananas kjent for å starte fødselen.

Men det er kun frisk ananas som funker da det kun er frisk ananas som inneholder enzymer som fungerer. Det finnes et naturprodukt som heter enzym complex og det inneholder det enzymet fra ananas.. Hvis du skal spise frisk ananas, må du spise ca 7 kg.

Skrevet

Hahaha - nå skjønte jeg plutselig hvorfor jeg fikk spørsmål om jeg er på overtid da jeg var på grillfest m borettslaget i kveld. Jeg liker faktisk Schweppes bitter lemon og hadde det med meg som drikke. Jeg har ennå 14 dager igjen og fikk påfallende mange "er du på overtid"-spørmsål, særlig fra mannfolka ;) De hadde vel vært ute og handlet bitter lemon selv en gang!

Ananas er jo kjempegodt, så det er vel bare å begynne å knaske i vei. Har vann i kroppen jeg vil bli kvitt, så ingenting er bedre en det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...