Gå til innhold

Fleire som fortsatt spyr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 13+1 i dag, og er fortsatt lika dårlig og spyr. Kan jo ta motet frå kven som helst. Er det fleire i same båt? Kossen held de motet oppe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør det fortsatt, men heldigvis ikke like ofte som før. Nå kan jeg gå mange dager uten å kaste opp, men en dag her og der skjer det likevel.

Er 22 uker på vei nå, men så skal det sies at jeg er en av dem som kasta opp lenge i mitt forrige sv.skap også desverre.

Husk at for de fleste gir kvalmen seg rundt uke 14:-)

Skrevet

Jeg spyr, brekker meg og er kvalm enda. Er så leeeeeeeeeeeeei!

19+4 idag og venter jente forresten :)

Skrevet

Ja, sist for noen timer siden.

22 uker.

Skrevet

Legen min sa at fram til uke 18-20 regnes som helt normalt (ok ALT regnes vel som normalt).

Sist spydde jeg til uke 20, gradvis mindre. Fortsatte med de jævlige brekningene i sikkert 10 uker til. Var så dårlig at jeg vurderte sterkt på om jeg skulle orke et barn til, iallefall når jeg veit at mamma ble ennå verre med nr 2 (hun var da innlagt 3ganger). Men nå er jeg i uke 18 og har ikke spydd en eneste gang!

Skrevet

Kastet opp flere ganger til dagen fram til uke 19....nå er jeg 21 uker på vei og kaster opp en gang innimellom, det har roet seg veldig....

Forrige svangerskap kastet jeg opp hele svangerskapet, hadde bare et lite opphold i uke 25-28....før det begynte igjen.

Skrevet

JA!!!

Er i uke 14+2 i dag, og har nettopp besøkt doen! Er verst om morgenen, men er konstant kvalm og har brekninger hele dagen lang.. begynner å bli lei nå!

Jeg har hypermesis da, har vært inn og ut av sykehuset de siste 10ukene.

Det tærer på kroppen. Orker jo ingen ting lenger.

Blir litt deppa når jeg tenker på å kanskje må gå sånn hele svangerskapet. Det er lenge til februar!!! :)

Skrevet

Jeg spyr enda og er 20 uker.

Gjorde det hele veien sist og. Kjedlige greier når man ikke orker noen ting;o(

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn
Skrevet

13+2, og startet å spy i uke 12, og det fortsetter, spyr ikke så veldig mye, men er stup kvalm 24/7, så er jo ikke så lett å holde seg oppegående. Men, ser lyst på saken, er ikke så ille som jeg var sist, da startet det i uke 5 og varte til jeg mistet, spøy flere ganger pr dag da.

Skrevet

Er 16+2 og spyr fortsatt hver dag. Har flere gange sagt til meg selv at dette orker jeg ikke flere ganger... men jeg gjør vel det ;) Er uansett møkka lei jeg også.. ekstra kjipt når jeg har så mange gravide venninnger rundt meg som ikke har vært kvalme i hele tatt. Litt misunnelig jeg da.. sukk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...