stearin Skrevet 14. august 2010 #1 Skrevet 14. august 2010 Idag hørte jeg noe som hørtes akkurat ut som latter fra min 3 mnd gamle datter. Hun lå først å smilte til meg også hørte jeg disse lydene. Ler hun allerede? Når begynte deres babyer å le?
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 14. august 2010 #2 Skrevet 14. august 2010 Hun gjør nok det:) Mini lo vel første gang sånn skikkelig da han var rundt 3 mnd:) Helt herlig, nå ler han masse hele tida:) (4,5mnd)
Linchen Skrevet 14. august 2010 #3 Skrevet 14. august 2010 Datteren vår har nesten helt siden hun ble født liksom hikstet til så det høres ut som hun ler, men regner vel egentlig med at det ikke er det? Selv om hun i tillegg ser gankse blid ut når hun gjør det:) Gleder meg til trillende barnelatter!
stearin Skrevet 14. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2010 Hehe, datteren min har også hatt en slik hikstende lyd lenge, som oftest når hun smiler noe hun gjør ofte:D Latteren til datteren deres er nok like rundt hjørnet:)
Sunniva10Jonas12<3 Skrevet 14. august 2010 #5 Skrevet 14. august 2010 Det er nok latter ja Min lille tulle som var 3 mnd 12.08, lo første gang 01.08!! Helig
stearin Skrevet 15. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 15. august 2010 Det varmer hjerterota virkelig! Hørte fra en veldig morsom dame med fem barn (hun ler voldsomt mye) at barna hennes begynte å le i 2-3 mnd alder. Hun mente det at barn prøver å etterligne lyden som kommer fra oss når vi ler. Dette kan jo stemme, for datteren min følger godt med når jeg får latterkrampe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå