Gå til innhold

Jeg blir med her også jeg :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg har termin 2.april men skal ha planlagt keisersnitt i Mars så derfor melder jeg meg inn hos dere også :)

Ønsker dere alle masse lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen og lykke til du også. Jeg håper å få innvilget keisersnitt så da blir det kanskje februar på meg i og med jeg har termin 7 mars. Vet du hvor lenge før termin en vanligvis setter opp keisersnitt?

Skrevet

Det varierer mellom 1 og 2 uker før termin... Her hvor jeg skal føde er det to uker :-)

Skrevet

Samme her! Termin 3 april, men keisersnitt en gang før den tid. så mest sannsynlig blir det et marsbarn på oss. :)

Skrevet

var på ultralyd i går og da mente legen at jeg var 8+5 så da blir det vel marsbaby uansett på meg da med termin 26.mars :) Har Baby3imagen hatt keisersnitt før?

Skrevet

Lykke til til deg også! Jeg er gravid m nr 3 og håper j får vanlig fødsel. Hadde keisersnitt m første fordi hun lå i sete og vanlig fødsel m nr 2. Så j har prøvd begge deler. Hvorfor skal du ta keisersnitt?

Skrevet

Hei du!

Det endte opp med keisersnitt med nr 1 da de etterhvert fant ut at mine innvendige mål var for smale til å føde vaginalt, jeg fødte jenta vår vanlig men det var fordi hun ble født i uke 20 og var bittelita. Så neste gang blir det planlagt keisersnitt, selv om jeg så gjerne skulle født vanlig så må jeg gi meg på det :) det viktigste er jo at de kommer ut og har det bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...