Gå til innhold

huff, muligens enda en MA/SA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker ikke forskjellen på dem. Hadde en utskraping i sommer. Har hatt mange gravid-symptomer nå. Midt i syklusen fikk jeg menssmerter. Festesmerter? Venter mensen nå, men den kommer ikke skikkelig. men i går og i dag har det kommet bittelitt små klumper, og i dag er symptomene borte. Blir redd for at vi ikke får oppleve en nummer to, nå. Og jeg har så lyst på at jeg blir helt desperat!!! Skal ringe legen på mandag, men måtte få ut litt frustrasjon enn så lenge..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper ikke du får rett i bekymringene dine! Så utrolig kjipt! Man har like lyst på nr to som nr en. Håper det går bra for dere!

Skrevet

Så kjedelig :(( Håper det ordner seg og at kanskje legen kan gi deg noen svar. Lykke til.

Skrevet

Takk, dere! :o)

Ringte aldri legen. Vet ikke hvorfor, men motet sviktet litt, he he.. Fikk litt blødninger forrige uke, bare litt på papiret. Tre dager etter forsvant symptomene mine, og det kom litt klumper den og neste dag (veldig lite), før det braket løs. Blødde skikkelig masse tre dager med klumper, men nå ser det ut til at det snart er over. Har ikke hatt mens etter utskraping, så enten er det resultat av den, eller så mistet jeg igjen. Vet ikke om symptomene tydet på graviditet eller menstruasjon på gang. Huff, var skikkelig nede.

Men nå er jeg klar for å prøve igjen. Så får vi se hvor lenge en må holde på. Får vi oppleve å bli foreldre igjen kommer det til å være så ekstremt velkommen og verdsatt nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...