Brillemamma Skrevet 14. august 2010 #1 Skrevet 14. august 2010 Har Aron og Tuva fra før..lurer på å kalle nestemann Synne, om d blir jente da..det vet vi jo ikke! Hva synest dere? Passer Synne med Aron og Tuva? Og har dere forslag på guttenavn som passer til? Der er vi totalt blanke...!
Euphoria: M. Skrevet 14. august 2010 #2 Skrevet 14. august 2010 Synne er pent og klang fint med de andre navna : ) Jeg er også rimelig blank på guttenavn..
LilleBitteliten Skrevet 14. august 2010 #3 Skrevet 14. august 2010 Synne passer bra med Aron og Tuva! Og så er det er veldig flott navn Guttenavn som kan passe til: Aron, Tuva og Daniel Aron, Tuva og Wilhelm Aron, Tuva og David Aron, Tuva og Elias Aron, Tuva og Andreas Aron, Tuva og Magnus Noen du likte?
prebs Skrevet 14. august 2010 #4 Skrevet 14. august 2010 Synes Synne er et kjempefint navn - kunne brukt det selv :-)
Brillemamma Skrevet 14. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2010 Likte David... Men de andre navna er "opptatt"... De fleste rundt meg har gutter, så er så utrolig vanskelig å finne et guttenavn vi liker som ikke er tatt av venner og familie..
Miranda C Skrevet 14. august 2010 #8 Skrevet 14. august 2010 Jeg syns ikke Synne passet til Aron og Tuva i det hele tatt. Syns det er ''gammelt og upopulært'' ift Aron og Tuva. Aron, Tuva og Sofie?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå